لقب ویژه‌ای که باشگاه بارسلونا به لواندوفسکی داد

لقب ویژه‌ای که باشگاه بارسلونا به لواندوفسکی داد

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی در این تابستان بایرن مونیخ به بارسلونا پیوسته است و به نظر می رسد که این بازیکن به خوبی توانسته است خود را در دل هواداران بارسلونا و این باشگاه جا کند چرا که به تازگی صفحه رسمی بارسلونا در شبکه اجتماعی توییتر لقب جالبی به لواندوفسکی داده است.

به گزارش فوتبالی، آخرین تمرینات بارسلونا در آمریکا پیش از برگزاری ال کلاسیکوی دوستانه که قرار است ساعت 7:30 صبح یکشنبه دوم مرداد برگزار شود، در حال پیگیری است و لواندوفسکی هم خود را برای این ال کلاسیکو آماده می کند تا بتواند اولین بازی خود را برای آبی و اناری پوشان مقابل رئال مادرید انجام دهد.

صفحه رسمی باشگاه بارسلونا در شبکه اجتماعی توییتر با انتشار عکسی از روبرت لواندوفسکی در حال تمرین شوتزنی یک لقب ویژه به این بازیکن داده است و نوشته است:" کفش طلایی " در واقع لقب کفش طلایی یا همان "The Golden Shoe" همان لقبی است که باشگاه بارسلونا به روبرت لواندوفسکی داده است.

باید دید که این مهاجم لهستانی چه عملکردی در جمع آبی و اناری پوشان خواهد داشت و اوضاع برای او به چه شکل پیش خواهد رفت چرا که مشخص است که باشگاه بارسلونا به طور ویژه ای روی او حساب باز می کند.

1470