تاکید مونیخی‌ها بر اجرای برنامه اولیه خود/ جانشین لواندوفسکی از لندن می‌آید؟

تاکید مونیخی‌ها بر اجرای برنامه اولیه خود/ جانشین لواندوفسکی از لندن می‌آید؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که مدیران باواریایی‌ها می‌خواهند که برای هر احتمالی بعد از جدایی روبرت لواندوفسکی آماده باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر کیکر چاپ کشور آلمان، با وجود این که کادر مدیریتی اف سی بایرن همیشه تاکید می‌کردند که روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی فوتبال لهستان و ستاره خط حمله این تیم آلمانی پای‌بند قرارداد خود تا سال 2023 میلادی با مونیخی‌ها خواهد بود، اما سرانجام شایعات جدایی این فوق ستاره لهستانی به واقعیت منتهی شده و این بازیکن از جمع یاران باواریایی‌ها خارج و به جمع نفرات آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون ملحق شد.

مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان خود را برای بدترین سناریوی ممکن که همینی است که رخ داده، آماده کرده و به دنبال جذب و به خدمت گرفتن ستاره گلزن و ملی‌پوش انگلیسی لیگ برتر فوتبال جزیره هستند.

طبق این اطلاعات و بر اساس این گزارش، حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی و اولیور کان، مدیرعامل باشگاه بایرن مونیخ آلمان، هیچ کس دیگری را جز هری کین به عنوان جانشین احتمالی مهاجم ملی‌پوش و گلزن لهستانی سابق خود متصور نیستند.

با این اوصاف، گفته می‌شود که راضی کردن مدیران و مسئولان باشگاه تاتنهام هاتسپر انگلیس برای جدایی این بازیکن بیست و هشت ساله و ملی‌پوش انگلیسی جدا از مباحث فنی و فوتبالی، از نظر مالی و اقتصادی نیز دشوار است؛ البته اگر مدیران و مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا برای انتقال و به خدمت گرفتن روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی فوتبال لهستان و ستاره سابق خط حمله باشگاه بایرن مونیخ مبلغ بیشتری به تیم آلمانی می‌پرداختند، این امکان وجود داشت که بتوان انجام انتقال هری کین به مونیخ جهت جانشینی مهاجم لهستانی را راحت‌تر متصور شد.

قرارداد هری کین، مهاجم بیست و هشت ساله و ملی‌پوش انگلیسی با مدیران و مسئولان باشگاه تاتنهام هاتسپر لندن تا سال 2024 میلادی اعتبار خواهد داشت.

9404