اظهار نظر جالب سرمربی ایتالیایی راجع به انتقال دیبالا به رم

اظهار نظر جالب سرمربی ایتالیایی راجع به انتقال دیبالا به رم

پایگاه خبری فوتبالی - فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی سابق تیم‌های رم، یوونتوس، رئال مادرید و انگلیس معتقد است که پائولو دیبالا می‌تواند رم را به سطح یوونتوس برساند. 

به گزارش فوتبالی، پائولو دیبالا که در تابستان 2015 از پالرمو به یوونتوس پیوسته بود، نتوانست با سران این باشگاه برای تمدید قراردادش به توافق برسد و پس از به پایان رسیدن قراردادش در 30 ژوئن، به طور رسمی و مجانی از این باشگاه جدا شد. تنها سه هفته از بدون تیم بودن دیبالا می‌گذشت که ناگهان هفته فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات خبر انتقال ستاره بیست و هشت ساله به رم را تایید کرد. دیبالا دومین خرید مورینیو پس از نمانیا ماتیچ است. ستاره آرژانتینی در جالوروسی شماره بیست و یک را بر تن خواهد کرد و این در حالی است که به او شماره 10 افسانه‌ای توتی پیشنهاد شد، اما وی رد کرد.

به نقل از فوتبال ایتالیا، کاپلو درباره این انتقال عجیب گفت: "ما داریم به پروژه‌ای نگاه می‌کنیم که ممکن است ساختار تیم‌های بزرگ در سری آ را تغییر دهد. رم بعد از خریدن پائولو دیبالا، به یک مدعی قهرمانی تبدیل شده و ما نیز انتظار داریم که با حضور او کیفیت رم بیشتر شود. از نظر کیفیت و خلاقیت، حالا می‌توانیم رم را با تیمی مثل یوونتوس جدید مقایسه کنیم." 

4416