تعریف و تمجید ستاره آلمانی از برادرش: می‌تواند به سطح حرفه‌ای برسد

تعریف و تمجید ستاره آلمانی از برادرش: می‌تواند به سطح حرفه‌ای برسد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات کشور آلمان، یولیان برانت، ستاره جوان فوتبال ژرمن‌ها معتقد است که برادرش یاشا برانت نیز می‌تواند در فوتبال این کشور به سطح حرفه‌ای خود برسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌ آلمانی SID، یولیان برانت در مورد برادر کوچک‌تر خود یعنی یاشا برانت این عقیده را دارد که او می‌تواند برای تیم حرفه‌ای برمن به میدان برود. یولیان برانت در کمپ تمرینی بد راگاز طی مصاحبه‌ای که با خبرنگار SID داشت، این‌چنین گفت: "البته که یاشا پسر خوبی است، اما مهم‌تر از همه اینا یاشا شوت زن‌ ماهری است، او به عنوان بازیکن از لحاظ ویژگی‌های شخصیتی تفاوت‌های کمی با من دارد."

یاشا برانت نوزده ساله که برای تیم زیر بیست و سه ساله های برمن بازی می‌کند، در اردوی تمرینی زیلرتال همراه تیم اصلی حضور داشت که متاسفانه با مصدومیت جزئی پیش آمده مجبور به ترک کمپ تمرینی شد.

یولیان برانت در این خصوص گفت: "اگر یاشا سالم بماند، شانس خوبی برای حضور در تیم اصلی دارد چرا که باشگاه برمن به یاشا توجه خاصی دارد؛ البته که یاشا باید از فرصت‌هایش کمال استفاده را ببرد."

از لحاظ تئوری احتمال دارد که در فصل آینده شاهد دوئل برادران برانت در مسابقات فوتبال در کشور آلمان باشیم.

9404