توصیه کلوپ به ستاره 100 میلیونی لیورپول پس از پوکر کردن

توصیه کلوپ به ستاره 100 میلیونی لیورپول پس از پوکر کردن

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول از داروین نونیز ستاره اروگوئه‌ای خواست تا از نظرات مردم در شبکه‌های مجازی چشم پوشی کند و به عملکرد خیره کننده‌اش ادامه دهد. 

به گزارش فوتبالی، ماه پیش قرمزهای بندر مرسی ساید اعلام کردند که داروین نونیز ستاره جوان اروگوئه‌ای بنفیکا را مبلغ 85 میلیون یورو به اضافه 15 میلیون یورو پاداش به خدمت گرفتند و قرار است او در در نوک خط حمله لیورپول به کار گرفته شود. این مهاجم بیست و سه ساله بامداد امروز در دیداری دوستانه مقابل لایپزیش که با پیروزی 5-0 نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید، موفق به زدن 4 گل شد. 

به نقل از اسکای اسپورتس، کلوپ در این باره گفت: "نمی‌دانم محمد صلاح به خاطر قرارداد جدیدش با ما، اجازه داد داروین پنالتی بزند یا قضیه چیز دیگری است، اما به هر حال شب خیلی خوبی برای او بود. همیشه مردم می‌گویند ما پول زیادی برای خرید بازیکن پرداخت می‌کنیم، اما این بازیکنان تحت فشار قرار نمی‌گیرند. اصلاً اینطوری نیست. آن‌ها انسان هستند و اگر اولین لمس توپ داروین بد بود، مردم شروع به ساختن داستان‌های چرت و پرت می‌کردند و او را تحت فشار می‌گذاشتند. من از داروین می‌خواهم نسبت به فضای مجازی بی اهمیت باشد."

4416