واکنش ستاره منچستریونایتد به اخبار خروج رونالدو از الدترافورد

واکنش ستاره منچستریونایتد به اخبار خروج رونالدو از الدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - بسیاری از مردم و رسانه‌ها مدعی هستند که منچستریونایتد بدون کریستیانو رونالدو بهتر و قوی‌تر خواهد بود، اما رافائل واران ستاره فرانسوی شیاطین سرخ که سابقه هم تیمی بودن با ستاره پرتغالی را در رئال مادرید دارد، تمامی این صحبت‌ها را رد کرد. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد و کریستیانو رونالدو شرایط پیچیده‌ای دارند. ستاره سابق رئال مادرید در هیچ یک از جلسات تمرینی پیش فصل شرکت نکرده و از یونایتد اجازه خواسته تا در کنار خانواده اش باشد و بدین ترتیب باشگاه به او اجازه غیبت در بخش اول تور پیش فصل در تایلند را داده است. هفته پیش رسانه‌های بریتانیایی فاش کردند که رونالدو به شدت از عملکرد سران یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ناراحت است و به همین دلیل می‌خواهد از الدترافورد برود و دوست دارد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

به نقل از سایت گل، واران درباره این وضعیت گفت: "ما از کیفیتش آگاه هستیم و می‌دانیم که خیلی مشهور است. پس همچنین می‌دانیم که بسیاری از مردم درباره عملکرد تیم و همچنین او زیاد صحبت می‌کنند. کریستیانو یک ورزشکار حرفه‌ای و همچنین اسطوره است و همیشه به تیم کمک می‌کند پس امیدواریم او بماند، زیرا بازی کردن با کریستیانو خیلی خوب است."

4416