حضور کریم باقری در تیم ملی منتفی شد/ مدیر سرشناس فوتبالی به اسکوچیچ کمک خواهد کرد

حضور کریم باقری در تیم ملی منتفی شد/ مدیر سرشناس فوتبالی به اسکوچیچ کمک خواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه به صحبت‌های اخیر احسان اصولی خیلی ها تصور کردند قرار است کریم باقری به تیم ملی برگردد.

به گزارش فوتبالی، مصاحبه اخیر احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال همه را به این اشتباه انداخت که قرار است کریم باقری به تیم ملی برگردد. سخنگوی فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای عنوان کرد یک نفر به تیم ملی اضافه می‌شود تا نظم و انضباط را به تیم اسکوچیچ برگرداند.

برخی از کارشناسان مدعی هستند یکی از نقاط قوت کادرفنی دراگان اسکوچیچ در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، حضور چهره ای چون کریم باقری بوده است. باقری اگرچه دیر به گروه مربیان تیم ملی اضافه شد و شاید از نظر فنی نمی‌توانست کمک حال سرمربی کروات باشد اما از نظر انضباطی و کاریزمای خوبی که بین بازیکنان دارد قطعا توانست نقش مهمی‌بازی کند.

این دسته از کارشناسان غیبت کریم باقری در دیدار برگشت با کره جنوبی و بازی دوستانه مقابل الجزایر را مثال می‌زنند که نه تنها تیم اسکوچیچ دو شکست را تجربه کرد بلکه اقتدار سرمربی تیم ملی نیز زیر سئوال رفت.

بازیکنان در دو دسته جداگانه طغیان کرده و هر یک به سهم خواهی خود پرداختند. گروهی از اسکوچیچ حمایت کردند تا جای پای خود در تیم را سفت کنند و گروهی دیگر به صورت غیر مستقیم خواهان بازگشت کارلوس کی‌روش شدند!

با این تفاسیر و با توجه به صحبت‌های اخیر احسان اصولی خیلی‌ها تصور کردند منظور سخنگوی فدراسیون بازگشت کریم باقری است اما نه، این طور نیست!

یک منبع مطلع و نزدیک به تیم ملی به ما خبر داد که قرار نیست کریم باقری به عنوان کمک مربی یا سرپرست و هر عنوان دیگری به تیم ملی بازگردد. ظاهرا تصمیم بر این شده که یک مدیر شناخته شده و مقتدر فوتبالی به تیم ملی اضافه شود تا حواشی این تیم به حداقل برسد. این مدیرفوتبالی با عنوانی جدید قرار است به تیم ملی کمک کند و آب رفته را به جوی بازگرداند. در مورد این فرد گفته می‌شود او رابطه بسیار خوب و صمیمانه ای با ستاره‌های تیم ملی داشته و همه آنها به ویژه لژیونرها قبولش دارند.

7777