واکنش غیرمستقیم اسکوچیچ به صحبتهای مهدی طارمی

واکنش غیرمستقیم اسکوچیچ به صحبتهای مهدی طارمی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی در گفت‌و‌گو با یک برنامه تلویزیونی به صحبت‌های مهدی طارمی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی٬ مهدی طارمی مهاجم گلزن تیم ملی و باشگاه پورتو در آخرین گفت‌و‌گوی خود باز هم از اسکوچیچ انتقاد کرد و درباره تعداد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی به نوعی عملکرد دراگان اسکوچیچ را در این بخش زیر سوال برد و گفت: "تا به حال از اردوی بحرین تا الان ۴۰ تا ۵۰ بازیکن به تیم ملی دعوت شده‌اند. تیم ملی باید به گونه ای باشد که آرزوی پوشیدن پیراهن آن را داشته باشید، جایگاه پیراهن تیم ملی پایین آمده است و همه به راحتی به تیم ملی می‌آیند."

طارمی و اسکوچیچ که پیش از این با هم دچار اختلاف نظر شده بودند و به نظر می‌رسد همچنان اختلاف طارمی و اسکوچیچ ریشه در مسائل قدیمی دارد.

اسکوچیچ که با برنامه ورزشگاه شبکه 5 سیما گفت‌و‌گو می‌کرد در مورد نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی پاسخ انتقاد مهدی طارمی را داد و گفت: "صحبت هایی در مورد اردوی قبلی مطرح می شود که یک استثنا بود. به خاطر برخی مشکلات مجبور بودم تعداد زیادی را دعوت کنم اما در اردوی بعدی تعداد استاندارد خواهد بود. اول اردو تعدادی از بازیکنان داخلی را دعوت خواهیم کرد برای پیش اردو. از این نظر شاید تعداد بازیکنان بیشتر از حالت استاندارد خواهد بود."

۱۹۸۴