قطعی شد؛ بازی دوستانه تیم ملی با اروگوئه

قطعی شد؛ بازی دوستانه تیم ملی با اروگوئه

پایگاه خبری فوتبالی- بازی تدارکاتی ایران- اروگوئه در فیفا دی پیش رو قطعی شد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که تیم ملی در فیفادی قبلی، فقط یک بازی دوستانه، آن هم با تیم دوم الجزایر انجام داد، دراگان اسکوچیچ امروز اعلام کرد که در فیفادی بعدی، تیم ملی به مصاف اروگوئه خواهد رفت.

قرار بود ایران در فیفادی قبلی با کانادا و اکوادور بازی کند که این مسابقات به دلیل ماجراهای غیرفوتبالی در کانادا لغو شد، پس از آن بازی با اروگوئه در این کشور به تیم ملی ایران پیشنهاد شد اما با مخالفت دراگان اسکوچیچ به خاطر فاصله زیاد قطر تا کانادا، این بازی لغو شد. حتی ایران بازی با اروگوئه در مونته ویدیو را به خاطر فاصله تهران یا قطر با اروگوئه را نخواست.

حالا تا قبل از برگزاری جام جهانی 2022 قطر تنها یک فیفادی دیگر از تاریخ 19 تا 27 سپتامبر باقی مانده و تیم ملی ایران ناچار است بهترین استفاده را از این زمان ببرد.

دراگان اسکوچیچ که امروز با برنامه ورزشگاه گفت‌و‌گو می‌کرد در مورد برگزاری اردوی پیش روی تیم ملی و برگزاری دیدار تدارکاتی با اروگوئه گفت: "باید بدانید که من سه ماه پیش برنامه ای را به فدراسیون داده بودم و خواسته بودم که بهترین تیم ها را برای بازی تدارکاتی در نظر بگیرند. تیم هایی که شرایط حریفان ما در جام جهانی را داشته باشند. من هم نمی خواهم الان به شایعات دامن بزنم. به من گفته اند که بازی با اروگوئه قطعی شده است."

۱۹۸۴