رسمی؛ تیم جدید وینگر سابق منچستریونایتد مشخص شد

رسمی؛ تیم جدید وینگر سابق منچستریونایتد مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - جسی لینگارد، وینگر انگلیسی سابق منچستر یونایتد که به تازگی قراردادش به طور کلی با شیاطین سرخ خاتمه یافته بود، راهی ناتینگهام فارست شده است و بدین ترتیب به عنوان بازیکن آزاد به این تیم پیوسته است.

به گزارش فوتبالی، لینگارد در این سال هایی که در منچستر یونایتد حضور داشته است، در تیم های مختلفی به عنوان بازیکن قرضی حضور پیدا کرده است و اکنون راهی تیمی دیگر شده است اما این بار قراردادش قرضی نیست و او یک قرارداد قطعی با ناتینگهام فارست بسته است. ناتینگهام فارست در لیگ برتر انگلیس حضور دارد و بدین ترتیب او با شیاطین سرخ در تیم جدید خود روبرو خواهد شد.

گفته می شود که قرارداد جسی لینگارد با ناتینگهام فارست یک ساله است و بدین ترتیب این بازیکن انگلیسی قراردادی یکساله بسته است. جسی لینگارد که در حال حاضر 29 ساله است، توانایی بازی در دو پست وینگر و هافبک هجومی را دارد. او زمانی به عنوان یک استعداد نو ظهور پا به دنیای فوتبال گذاشته بود و هواداران منچستر یونایتد روی او حساب ویژه ای می کردند اما به مرور این استعداد نتوانست مسیر رشد مناسبی در پیش بگیرد و اکنون راهی ناتینگهام فارست شده است.

باید دید که عملکرد لینگارد در تیم جدیدش به چه شکل خواهد بود.

1470