سفر ایجنت مدافع انگلیسی تاتنهام به میلان برای انجام مذاکرات با روسونری

سفر ایجنت مدافع انگلیسی تاتنهام به میلان برای انجام مذاکرات با روسونری

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق آخرین اطلاعات و گزارش‌های منابع و نشریات مختلف کشور ایتالیا به ویژه رسانه‌های شهر میلان، به نظر می‌رسد که ایجنت و مدیر برنامه‌های جفت تانگانگا، مدافع بیست و سه ساله باشگاه تاتنهام هاتسپر انگلستان برای انجام مذاکرات با مقامات و مدیران روسونری در شهر میلان ایتالیا حضور دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرنگار رسانه اسکای اسپورتس، مدیران و مسئولان باشگاه آث میلان ایتالیا گام بلند و امیدبخشی را در راستای به سرانجام رسانیدن پروژه نقل و انتقالاتی جذب و به خدمت گرفتن جفت تانگانگا، مدافع انگلیسی و مازاد باشگاه تاتنهام هاتسپر لندن برداشته است و از همین روی ملاقاتی با مدیر برنامه‌های بازیکن برنامه‌ریزی شده است.

مدیران و مسئولان روسونری اسون بوتمان، مدافع باشگاه فرانسوی لیل را به راحتی از دست دادند و این بازیکن بعد از مدت‌ها گفت‌وگو و انجام مذاکرات فشرده با مقامات میلانی، سرانجام به باشگاه انگلستانی نیوکاسل یونایتد ملحق شد. البته این تصميم خود بازیکن بود که در آخرین لحظات تصمیم گرفت به باشگاه نیوکاسل یونایتد انگلیس بپیوندد و حالا نیز به نظر می‌رسد که پائولو مالدینی، مدیر فنی و فردریک ماسارا، مدیر ورزشی باشگاه آث میلان ایتالیا استراتژی‌های خود برای جذب و در اختیار گرفتن مدافع میانی را تغییر داده‌اند و روی به گزینه قرضی با حق خرید آورده‌اند.

خبرنگار و مجری شبکه اسکای اسپورتس در یکی از جدیدترین گزارش‌های خود که در این رسانه معتبر و سرشناس منتشر شده بود، مدعی شده که مدیران و مسئولان باشگاه آث میلان ایتالیا در روزهای گذشته مذاکرات برای جذب و به خدمت گرفتن جفت تانگانگا را با مقامات و همتایان خود در باشگاه انگلیسی طرف مقابل یعنی تاتنهام هاتسپر آغاز کرده‌اند و سران و مقامات باشگاه پايتخت‌نشین و لندنی تاتنهام هاتسپر موافق خروج موقتی و با امضای یک قرارداد قرضی برای این مدافع می‌باشند.

به همین دلیل مدیر برنامه‌های این بازیکن بیست و سه ساله در حال حاضر در شهر میلان حضور دارد تا بخشی از مذاکرات فردا با مالدینی قرار بگیرد.

تانگانگا یازده بازی در لیگ برتر انگلیس در فصل گذشته انجام داد، پیش از آن که فصل برای این بازیکن به دلیل مصدومیت به پایان برسد. با وجود اینکه تانگانگا محصول آکادمی تاتنهام می‌باشد اما به نظر می‌رسد طرفین قصد قطع همکاری با یکدیگر را دارند.

9404