عکس؛ هیگواین و قرار گرفتن مقابل بارسلونا و تحقیر شدن با 6 گل

عکس؛ هیگواین و قرار گرفتن مقابل بارسلونا و تحقیر شدن با 6 گل

پایگاه خبری فوتبالی - گونزالو هیگواین، مهاجم آرژانتینی سابق یوونتوس و رئال مادرید، در بازی دوستانه بامداد امروز که میان بارسلونا و اینتر میامی در آمریکا برگزار شد، حضور داشت و در این بازی شکست سنگینی را به همراه یاران خود مقابل بارسلونا متحمل شد.

به گزارش فوتبالی، گونزالو هیگواین که سابقه قرار گرفت مقابل بارسلونا با پیراهن رئال مادرید و پیراهن یوونتوس را دارد، این بار با پیراهن اینتر میامی مقابل بارسلونا قرار گرفت. ال پیپیتا (لقب گونزالو هیگواین) سابقه گلزنی در ال کلاسیکو ها را مقابل بارسلونا دارد اما این بار در بازی دوستانه مقابل بارسلونا بدشانس بود.

در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه پر گل 6 بر 0 اینتر میامی را شکست دهد و بدین ترتیب یاران گونزالو هیگواین را به طور کامل تحقیر کند. هیگواین در این بازی فقط نیمه اول را در میدان بود و پس از آن تعویض شد.

هیگواین در فوتبال اروپا در تیم هایی مثل رئال مادرید، ناپولی، چلسی، میلان و یوونتوس حضور داشته است و پس از آن برای دوران بازنشستگی خود راهی فوتبال آمریکا و تیم اینتر میامی شده است که اکنون این تیم در بازی دوستانه مقابل بارسا تحقیر شد و گونزالو هیگواین نتوانست در این بازی خودی نشان دهد.

1470