عکس؛ اولین تمرین لواندوفسکی در بارسلونا

عکس؛ اولین تمرین لواندوفسکی در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی سابق بایرن مونیخ که به تازگی به بارسلونا پیوسته است، اولین تمرین خود را به همراه آبی و اناری پوشان در شهر میامی آمریکا انجام داد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا بامداد گذشته به مصاف اینتر میامی رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه 6 بر 0 این تیم را شکست دهد اما خبری از روبرت لواندوفسکی در ترکیب بارسلونا برای این بازی نبود چرا که مهاجم لهستانی هنوز با بارسلونا تمرین نکرده بود تا برای این بازی در ترکیب بارسلونا قرار بگیرد.

اما اکنون روبرت لواندوفسکی اولین جلسه تمرینی خود را با بارسلونا انجام داده است و بدین ترتیب ستاره لهستانی دوران خود را در بارسلونا استارت زده است. او اکنون برای اولین بار با لباس تمرینی بارسلونا دیده شده است.

بارسلونا یکشنبه آینده در یک ال کلاسیکوی دوستانه قرار است با رئال مادرید روبرو شود و به نظر می رسد که این بازی اولین بازی روبرت لواندوفسکی در بارسلونا باشد و این مهاجم لهستانی در حال حاضر در حال آماده سازی خود برای حضور در این بازی است و باید دید که در اولین بازی خود برای بارسلونا چه عملکردی خواهد داشت و اوضاع برای او چگونه پیش می رود. عضلات لواندوفسکی در این تمرین بارسلونا مورد توجه قرار گرفته است.

1470