خداحافظی ستاره جدید بایرن مونیخ با یوونتوس

خداحافظی ستاره جدید بایرن مونیخ با یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - ماتیاس دی‌ لیخت ستاره هلندی جدید بایرن مونیخ با انتشار ویدئویی در شبکه‌های مجازی با یوونتوس و هواداران این تیم خداحافظی کرد. 

به گزارش فوتبالی، دی لیخت بیست و سه ساله در تابستان 2019 از آژاکس با مبلغ 70 میلیون یورو به یوونتوس پیوست و از آن موقع در 117 بازی برای بیانکونری به میدان رفت و به همراه این تیم به یک قهرمانی اسکودتو، یک کوپا ایتالیا و یک سوپرکاپ ایتالیا دست پیدا کرد. دی لیخت در یووه به خاطر هم تیمی بودن با مدافعان برجسته و باتجربه‌ای مثل جورجیو کیلینی و لئوناردو بونوچی به یک مدافع کامل‌تر تبدیل شد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، یولیان ناگلزمان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای تقویت خط دفاعی تیمش به دنبال جذب یک مدافع باکیفیت بود و در نهایت موفق شد ماتیاس دی لیخت را با قراردادی 70 میلیون یورویی به اضافه 10 میلیون پاداش به خدمت بگیرد. دی لیخت با انتشار ویدئویی در شبکه‌های مجازی به هواداران یوونتوس گفت: "زمان به اتمام رسیدن یک قسمت بسیار زیبا در فوتبالم فرا رسیده. تشکر زیادی از خانواده یوونتوس، باشگاه، مربیان، بازیکنان، اعضای کادرفنی و هوادارانی که همیشه به من ابراز علاقه کردند، می‌کنم. جنگیدن در کنار شما و بازی کردن برای این تیم یک افتخار بزرگ برای من بود. همیشه در قلب من خواهید بود."

4416