واکنش نویر به حضور دی‌لیخت در مونیخ: با هلندی‌ها همه چیز برای ما خوب بوده!

واکنش نویر به حضور دی‌لیخت در مونیخ: با هلندی‌ها همه چیز برای ما خوب بوده!

پایگاه خبری فوتبالی - سنگربان شماره یک مانشافت و کاپیتان باواریایی‌ها نسبت به انتقال و حضور ماتیاس دی‌لیخت، مدافع ملی‌پوش و هلندی سابق بیانکونری در جمع یاران بایرن مونیخ واکنش نشان داد و در این زمینه با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، بعد از انجام یک سلسله مذاکرات سخت و فشرده میان مدیران دو باشگاه یوونتوس و بایرن مونیخ، سرانجام توافقات کامل بر سر انتقال ماتیاس دی‌لیخت، مدافع تیم ملی فوتبال هلند از باشگاه ایتالیایی به تیم آلمانی حاصل و این انتقال نهایی شده و صورت گرفت. مانوئل نویر، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال آلمان و کاپیتان باشگاه بایرن مونیخ نسبت به این انتقال و حضور این مدافع جوان و ملی‌پوش هلندی در جمع یاران مونیخی‌ها واکنش نشان داده و در مورد او با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت‌های کوتاهی انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

"ماتیاس دی‌لیخت واقعا همان کسی است که می‌تواند خط دفاع را رهبری کند. دارای کاریزما است؛ مدافع بزرگی است. از نظر من، همان‌طور که اخیرا او را تماشا کرده‌ام، بازی او به فوتبال آلمان بسیار نزدیک است. فکر نمی‌کنم که زمان زیادی طول بکشد تا او با تیم یک‌پارچه و هماهنگ شود."

سنگربان ملی‌پوش و آلمانی بایرن مونیخ در ادامه صحبت‌های خود در مورد مدافع هلندی جدید تیمش گفت: "او به سادگی کیفیت‌ها و ارزش‌ها را با خود به ارمغان می‌آورد. همه چیز با بازیکنان هلندی همیشه برای ما خوب بوده است. من قبلا با چند نفر از بازیکنان هلندی بازی کرده‌ام. هم‌چنین، این مهم است که در دفاع حضور داشته باشید. همین‌طور از نظر زبان بدن توانایی داشته باشید؛ این کاری است که داوید آلابا به خوبی انجام می‌داد. اساسا به عنوان یک بازیکن خط دفاعی، وقتی بازیکنانی دارید که می‌توانند از پشت سر تیم را هدایت کنند، باید سپاسگزار باشید."

همچنین خود ماتیاس دی‌لیخت در واکنش به حضورش در جمع یاران بایرن مونیخ به خبرنگاران رسانه‌ها گفت: "من بسیار خوشحالم که بازیکن این باشگاه بزرگ هستم. اف سی بایرن موفق‌ترین باشگاه در آلمان، یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های اروپا و هم‌چنین در جهان است. از همان ابتدا قدردانی صادقانه از مدیریت ورزشی، مربی و هیئت مدیره احساس کردم که مرا متقاعد کردند. علاوه بر این، اف سی بایرن باشگاهی است که عالی مدیریت شده و اهدافی بزرگ دارد. من بسیار خوشحالم که اکنون بخشی از تاریخ بایرن مونیخ هستم."

9404