ذوق‌زدگی نامزد سابق توپ طلا از هم‌تیمی شدن دوباره با غول سنگالی

ذوق‌زدگی نامزد سابق توپ طلا از هم‌تیمی شدن دوباره با غول سنگالی

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینیو ستاره ایتالیایی چلسی از هم تیمی شدن دوباره با کالیدو کولیبالی، مدافع سی و یک ساله سنگالی بسیار خوشحال است. 

به گزارش فوتبالی، رسانه‌های نزدیک به باشگاه چلسی مدعی هستند که آن‌ها برای کولیبالی سی و یک ساله حدود 40 میلیون یورو پرداخت کرده‌اند. توخل پس از رفتن آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن به دنبال جذب یک مدافع مرکزی بود و در نهایت توانست با قراردادی چهار ساله، کولیبالی را به خدمت بگیرد. کولیبالی تبدیل به دومین خرید آبی‌های لندن پس از رحیم استرلینگ شد. 

به نقل از اسکای، جورجینیو که سابقه بازی کردن با کولیبالی در ناپولی را دارد، به وبسایت رسمی چلسی گفت: "من از حضور کالیدو خیلی خیلی خوشحالم. به عنوان یک بازیکن، او مدافع بی نظیری است. هم سریع و هم قوی است و کیفیت بالایی در هنگام حمل توپ با هردو پایش دارد. او همچنین یک رهبر نیز محسوب می‌شود. از زمانی که ناپولی را ترک کردم، ارتباطم با او حفظ شد. او اکنون بهتر از من به زبان انگلیسی حرف می‌زند و فکر می‌کنم این مسئله به کالیدو کمک کند تا سریع‌تر خودش را با شرایط فوتبال انگلیس وفق دهد."

به غیر از کالیدو کولیبالی، توماس توخل هنوز در نظر دارد حداقل یک مدافع دیگر نیز به تیمش اضافه کند و در این راستا صحبت‌هایی با ژول کنده مدافع فرانسوی سویا انجام شده است.

4416