واکنش مدیران بایرن‌مونیخ به نهایی شدن انتقال دی‌لیخت به این تیم آلمانی

واکنش مدیران بایرن‌مونیخ به نهایی شدن انتقال دی‌لیخت به این تیم آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران ارشد بایرن مونیخ نسبت به انتقال و حضور ماتیاس دی‌لیخت، مدافع ملی‌پوش و هلندی سابق یوونتوس در این تیم آلمانی واکنش نشان دادند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، حسن صالیحمیدزیچ، مدیر ورزشی بوسنیایی باشگاه بایرن مونیخ آلمان در مورد انتقال و حضور ماتیاس دی‌لیخت، مدافع تیم ملی فوتبال هلند و ستاره سابق خط دفاعی باشگاه‌های آژاکس و یوونتوس ایتالیا به این تیم مونیخی و آلمانی با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت‌هایی را مطرح کرده که در ادامه می‌خوانید:

"بسیار خوشحالم که ماتیاس دی‌لیخت در آینده برای اف سی بایرن بازی خواهد کرد. ما می‌خواستیم ماتیاس را سه سال پیش به مونیخ بیاوریم. ما در آن زمان نسبت به برتری ویژگی‌های او به عنوان مدافع متقاعد شده بودیم و اکنون حتی بیشتر از آن هم اعتقاد داریم."

"ماتیاس با حرفه‌ای بودن، گرسنگی و شخصیت فوق‌العاده‌اش، هم با تیم و هم با جاه‌طلبی‌های ما هم‌خوانی دارد. او نقش مهمی هم در داخل زمین بازی بایرن مونیخ و هم در بیرون از زمین بازی تیم ایفا خواهد کرد. او قبلا در جوانی در آژاکس یک رهبر بود و در بیست و دو سالگی هنوز هم هست. در سطح بالایی که در آن قرار دارد، قابل دوام است."

همچنين اولیور کان، مدیرعامل باشگاه بایرن مونیخ نیز در واکنش به پیوستن ماتیاس دی‌لیخت هلندی به خط دفاعی باواریایی‌ها صحبت‌هایی را با خبرنگاران رسانه‌ها بیان کرده که در ادامه می‌خوانید:

"ماتیاس دی‌لیخت نه تنها با ویژگی‌های بازی خود سطح بالای فوتبال بین‌المللی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بلکه به عنوان بازیکنی محسوب می‌شود که همیشه در همه تیم‌هایش پیشتاز بوده است. او مسئولیت‌پذیری را در سنین جوانی فرا گرفته است."

"یک تیم قدرتمند فقط به یک حمله قوی نیاز ندارد؛ با انجام این انتقال، ما خط دفاعی تیم خود را در سطحی کاملا بالا تقویت کردیم."

9404