مصاحبه جالب فِرد؛ از گلزنی به ليورپول و هم‌وطنش آلیسون تا کار با تن‌هاگ

مصاحبه جالب فِرد؛ از گلزنی به ليورپول و هم‌وطنش آلیسون تا کار با تن‌هاگ

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک ملی‌پوش و برزیلی شیاطین سرخ طی یک مصاحبه نسبت به گل زیبایی که در تور پیش‌فصل به لیورپول و آلیسون زده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه تلویزیونی رسانه رسمی باشگاه منچستر یونایتد، فردریکو رودریگز دی پائولا سانتوس ملقب به فِرِد، هافبک تیم ملی فوتبال برزیل و بازیکن خط میانی شياطين سرخ شهر منچستر در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه این باشگاه انگلیسی در ارتباط با گلزنی در نخستین دیدار تدارکاتی تور پیش‌فصل مقابل رقیب دیرینه یعنی لیورپول و دروازه‌بان برزیلی آن‌ها آلیسون بکر گفت: "آیا گل مقابل لیورپول بهترین گل من برای منچستر یونایتد بوده؟ نخیر، این‌طور فکر نمی‌کنم. دیدم که آلیسون بکر جلو آمده و من میز به توپ ضربه زدم. واقعا خوشحالم که پیش‌فصل را با گل شروع کردم. گل زدیم و بازی خوبی داشتیم."

هافبک ملی‌پوش و برزیلی منچستر یونایتد در ادامه صحبت‌هایش در ارتباط با گل زدن به هم‌وطن خودش یعنی آلیسون بکر که در تیم ملی فوتبال برزیل با یکدیگر هم‌بازی می‌باشند نیز گفت: "وقتی در باشگاه شاختار دونتسک اوکراین بودم یک گل دیگر به آلیسون بکر زده بودم. آن گل، یک گل زیبا در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بود؛ یک گل تعیین‌کننده و مهم."

هافبک تیم ملی فوتبال برزیل در پایان صحبت‌های خود در رابطه با کار زیر نظر اریک تن‌هاگ، سرمربی هلندی و جدید شیاطین سرخ شهر منچستر هم گفت: "او یک سرمربی عالی است که کارش را دوست دارد. او ایده‌های مختلفی دارد. ما باید آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن درک کنیم تا آن‌ها را در زمین تمرین کنیم. او به ما کمک می‌کند، او به ما نشان می‌دهد که چه چیزی و چه کاری را باید در میدان مسابقه انجام بدهیم.دبدیهی است که هنوز موارد زیادی برای پیشرفت وجود دارد. تن‌هاگ دوست دارد که با بازیکنان ارتباط برقرار کند که این برای ما واقعا مهم و مفید است. او درباره تمام تغییراتی که باید انجام شود، با ما صحبت می‌کند."

9404