ژاوی به ال‌کلاسیکو خواهد رسید

ژاوی به ال‌کلاسیکو خواهد رسید

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز بالاخره مجوز سفر به آمریکا را برای حضور در اردوی پیش فصل بارسلونا دریافت کرد و بدین ترتیب او امروز به مادرید و از آن جا به میامی سفر خواهد کرد تا به شاگردانش بپیوندد. 

به گزارش فوتبالی، سفر ژاوی به ایران به همراه السد در سالهای گذشته برای وی مشکل ساز شده بود. جمعه گذشته در حالی که تمامی وکیل‌های بارسلونا فکر می‌کردند مشکل ژاوی حل شده، اما وی نتوانست با بقیه افراد وارد هواپیما شود. در واقع او به خاطر سفر به ایران برای حضور در آمریکا نیازمند گرفتن مجوز ویژه‌ای بود و به همین خاطر ژاوی نتوانست به همراه شاگردانش به شهر میامی سفر کند. 

به هر حال اسپورت گزارش داد که ژاوی مجوز ویژه را دریافت کرد و صبح امروز به مادرید خواهد رفت تا کارهای باقی‌مانده را انجام دهد و سپس به میامی پرواز خواهد کرد. او نتوانست در دیدار بامداد امروز مقابل اینتر میامی که با پیروزی پر گل شش بر صفر کاتالان‌ها به پایان رسید، روی نیمکت حضور داشته باشد، اما خبر خوب این است که با حل شدن مشکلاتش، او می‌تواند در در دیدار روز شنبه مقابل رئال مادرید در لاس وگاس روی نیمکت بلوگرانا بنشیند و شاگردانش را هدایت کند. 

4416