میلان ستاره بلژیکی را برای حضور با تیم در سفر به مجارستان و اتریش می‌خواهد

میلان ستاره بلژیکی را برای حضور با تیم در سفر به مجارستان و اتریش می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منابع و نشریات مختلف و متعدد کشور ایتالیا به ویژه رسانه‌های شهر میلان، به نظر می‌رسد که مدیران و مقامات باشگاه آث میلان شارل دکتلار را برای تور آماده‌سازی پیش‌فصل روسونری که با سفر به کشورهای مجارستان و اتریش پی‌گیری خواهد شد، در جمع یاران میلانی و شاگردان استفانو پیولی حاضر و آماده و در دسترس می‌خواهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی مدیاست، مدیران و مسئولان باشگاه آث میلان ایتالیا قصد دارند تا شارل دکتلار، را پیش از عزیمت نفرات و بازیکنان روسونری به سفر تور آماده‌سازی پیش‌فصل به کشورهای مجارستان و بعد از آن نیز کشور اتریش، در پایان هفته در دسترس داشته باشد.

کلودیو رایموندی، خبرنگار رسانه اسپورت مدیاست ایتالیا در گزارش اخیر خود چنین اطلاع می‌دهد که روز بزرگ میلان برای شارل دکتلار از راه رسیده و میلان پیشنهاد جدیدش که شامل مبلغی معادل رقم سی میلیون یورو ثابت همراه با مبلغی معادل رقم پنج میلیون یورو برای متغیرها و پاداش‌ها می‌باشد را برای باشگاه بلژیکی کلوب بروژه ارسال کرده است.

مدیران و مسئولان باشگاه بلژیکی کلوب بروژه درخواست پرداخت مبلغی معادل رقم سی و هفت میلیون یورو می‌کنند که بر اساس این اوصاف، به نظر نمی‌رسد که بیش از این بر روی بالا بردن مبلغ مورد نظرشان ریسک کنند و سران و مسئولان باشگاه بلژیکی باید خود را برای از دست دادن این ستاره بیست و یک ساله تیم کلوب بروژه آماده کرده باشند.

مطابق با این گزارش و بر همین اساس است که انتظار می‌رود تا این معامله خرید و به خدمت گرفتن شارل دکتلار از باشگاه بلژیکی کلوب بروژه توسط مقامات و مدیران تیم ایتالیایی آث میلان ظرف همین چند روز پیش رو نهایی شده، تکمیل و انجام بشود. تیم فوتبال آث میلان ایتالیا در روز شنبه خاک این کشور را به مقصد کشور مجارستان و بعد از آن به مقصد کشور اتریش ترک خواهد کرد.

9404