گواردیولا در بین بهترین مربیان تاریخ است

گواردیولا در بین بهترین مربیان تاریخ است

پایگاه خبری فوتبالی - گابریل ژسوس ستاره برزیلی جدید آرسنال به تمجید از پپ گواردیولا سرمربی سابق خود در منچسترسیتی پرداخت و او را به عنوان یکی از بهترین مربیان تاریخ خطاب کرد. 

به گزارش فوتبالی، گابریل ژسوس پنج فصل بسیار موفق را زیر نظر پپ گواردیولا در منچسترسیتی تجربه کرد. او از لیگ برزیل به لیگ برتر انگلیس آمد، اما زیر نظر این سرمربی اسپانیایی، خیلی سریع موفق شد خودش را با شرایط وفق دهد و همراه با سیتیزن‌ها به 4 قهرمانی در لیگ برتر برسد. او هفته گذشته در نهایت با عقد قراردادی 45 میلیون یورویی به آرسنال پیوست تا ادامه کریرش را زیر نظر میکل آرتتا بگذراند. 

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، ژسوس درباره آخرین گفت و گویش با گواردیولا گفت: "آخرین حرف‌هایی که بین ما رد و بدل شد، خیلی خوب بود و من هم چنین انتظاری داشتم، زیرا رابطه بسیار خوبی بین ما برقرار است. من وقتی یک بازیکن جوان در برزیل بودم، او با من تماس گرفت و من پیشنهاد کار کردن با او را پذیرفتم، چون پپ یکی از بهترین مربیان تاریخ است و من هم رابطه بسیار خوبی با او دارم." 

ژسوس تاکنون در تور پیش فصل توپچی‌های لندن عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته در تمامی بازی‌های دوستانه حداقل یک گل به ثمر برساند. 

4416