فوری؛ یوونتوس خیلی سریع جانشین دی‌لیخت را خرید

فوری؛ یوونتوس خیلی سریع جانشین دی‌لیخت را خرید

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس تنها ساعاتی پس از فروختن ماتیاس دی لیخت ستاره هلندی به بایرن مونیخ، با برمر مدافع برزیلی تورینو به توافق رسید و به زودی قراردادی جدید امضا خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، بیانکونری تابستان شلوغی پشت سر می‌گذراند. ماسیمیلیانو آلگری تاکنون پائولو دیبالا، جورجیو کیلینی و ماتیاس دی لیخت سه بازیکن اصلی فصل گذشته را از دست داده و پل پوگبا و آنخل دی ماریا را به خدمت گرفته‌اند. سه شنبه شب باشگاه بایرن مونیخ رسماً اعلام کرد که ماتیاس دی لیخت را با مبلغی نزدیک به 70 میلیون یورو خریداری کرده و بدین ترتیب ستاره سابق آژاکس فصل بعد را در آلیانز آرنا توپ خواهد زد. 

به نقل از سایت گل و فابریزیو رومانو، بانوی پیر برای جانشینی دی لیخت، به سراغ برمر از تورینو رفت. این مدافع برزیلی تا مدت زیادی، زیر نظر سران باشگاه اینتر قرار داشت و حتی با نراتزوری به توافقاتی دست یافته بود، اما حالا با یک چرخش ناگهانی با یوونتوس به توافق رسید و به زودی قرارداد خودش را با رقیب دیرینه تورینو، امضا خواهد کرد. مدیران یووه برای امضای قرارداد با برمر، حدود 42 میلیون یورو به تورینو پرداخت خواهند کرد و البته 5 میلیون پاداش نیز در گرفته شده است. دستمزد برمر در هر فصل، 5 میلیون یورو خواهد بود.

4416