دو هافبک خارجی به جمع شاگردان بردیف اضافه شدند (عکس)

دو هافبک خارجی به جمع شاگردان بردیف اضافه شدند (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- دو هافبک خارجی با انعقاد قرارداد رسمی به تیم فوتبال تراکتور پیوستند.

به گزارش فوتبالی، صفا هادی، هافبک مطرح عراقی با حضور در دفتر استانبول باشگاه، قرارداد یک ساله با تراکتور منعقد کرد. این بازیکن امشب (سه شنبه ۲۸ تیر) به اردوی تراکتور در کمپ گرین پارک ملحق می‌شود.

ریکاردو آلوز هافبک 29 ساله پرتغالی که توانایی بازی به عنوان هافبک وسط و هافبک تهاجمی را دارد، امروز با حضور در دفتر استانبول باشگاه و پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، قراردادش با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

آلوز سابقه بازی در تیم‌های بلننسش اس‌ای‌دی در پرتغال، پورتیموننزه در پرتغال، راپید بخارست در رومانی، المپیا لیوبلیانا در اسلوونی، اورنبرگ در روسیه، اف‌سی کریلیا سووتوف سامارا در روسیه و غیرت در قزاقستان را دارد و دوران نوجوانی و جوانی را در تیم‌های پایه باشگاه پورتو گذرانده است.

این بازیکن در طول دوران حرفه‌ای پنج جام قهرمانی را بالای سر برده است. آلوز بارها پیراهن تیم ملی کشورش را در رده‌های پایه بر تن کرده و هشت گل نیز به ثمر رسانده است.

او با پیراهن تیم غیرت عملکرد بسیار خوب 15 پاس گل و سه گل در 36 بازی را برجای گذشته است. باشگاه تراکتور پس از مذاکرات فشرده با تیم غیرت، توانست رضایت‌نامه این بازیکن را اخذ کند.

۴۱۵۴