عکس؛ رونمایی از لباس دوم پاریسن ژرمن با حضور مسی، راموس و امباپه

عکس؛ رونمایی از لباس دوم پاریسن ژرمن با حضور مسی، راموس و امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها که پاریسن ژرمن برای رویداد های ویژه خود و همچنین آماده سازی پیش فصل در ژاپن حضور دارد و به تور توکیو رفته است، از لباس دوم این تیم برای فصل جدید یعنی فصل 2022/23 رونمایی شد.

به گزارش فوتبالی، این لباس دوم پاریسن ژرمن نسبت به لباس دوم فصل قبل تفاوت های اندکی داشته است و به طور کلی ترکیب رنگی آن تغییر نکرده است هر چند که طرح آن تغییراتی داشته است. پی اس جی مثل برخی از تیم ها بدین شکل نیست که هر سال از یک رنگ جدید برای لباس های دوم خود استفاده کند و فقط لباس اولش باشد که رنگ ثابتی داشته باشد. بلکه در پاریسن ژرمن می بینیم که لباس دوم هم از لحاظ ترکیب رنگی به همین شکل است و تقریبا رنگ ثابتی داشته است.

در این رونمایی از لباس دوم جدید پاریسن ژرمن، بازیکنانی مثل لیونل مسی، سرخیو راموس و کیلیان امباپه حضور دارند که ستاره های سرشناس پاریسن ژرمن هستند. همچنین مارکو وراتی و مارکینیوس هم در این رونمایی از لباس دوم پی اس جی حضور دارد.

در فصل قبل اوضاع به آن شکلی که هواداران پاریسن ژرمن انتظار داشتند، برای تیم‌شان پیش نرفت و اکنون باید دید که در فصل جدید اوضاع به چه شکل خواهد بود و شرایط پاریسی ها به چه شکل پیش می رود.

1470