گزارش‌روز؛ سایر برنامه‌های انتقالاتی بایرن‌مونیخ پس از جذب دی‌لیخت

گزارش‌روز؛ سایر برنامه‌های انتقالاتی بایرن‌مونیخ پس از جذب دی‌لیخت

پايگاه خبری فوتبالی - انتقال ماتیاس دی‌لیخت به بایرن مونیخ تقریبا کامل شده است اما برنامه‌های تابستان امسال به هیچ وجه کامل نیست و هنوز باید منتظر ورودی‌ها و خروجی‌های بیشتری از تیم باواریایی‌ها باشیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه آلمانی کیکر، میان مدیران تیم‌های بایرن مونیخ و یوونتوس از روز یکشنبه عصر بر سر انتقال ماتیاس دی‌لیخت بیست و دو ساله توافق شده است. مدافع میانی ملی‌پوش هلندی با مبلغ هفتاد میلیون یورو به اضافه مبالغی بابت متغیرهای مربوط به پاداش‌های مختلف از یوونتوس به بایرن مونیخ می‌آید.

برنامه‌ریزی برای خط دفاع کامل است، اما تنظیمات دیگری هنوز باید انجام شود. مهم‌ترین سوال باز پر کردن مرکز خط حمله می‌باشد. سادیو مانه سی ساله و سرژ گنبری بیست و هفت ساله البته می‌توانند در آن‌جا بازی کنند اما این دو شماره 9 واقعی نیستند.

مهاجم پست 9:

ماتیس تیل هفده ساله که گفته می‌شود برای پول زیادی از ورزشگاه رن تقاضا شده است، یک مهاجم مرکزی ثابت نیز نیست. علاوه بر این، با توجه به سن او و این واقعیت که پیشرفت بسیار دور است، او نمی‌تواند جایگزینی فوری برای روبرت لواندوفسکی سی و سه ساله شود.

مورد بعدی هری کین بیست و هشت ساله است که بارها و بارها مورد بحث قرار می‌گیرد؛ اما انتقال در تابستان امسال واقع‌بینانه نیست ولی سال آینده این موضوع می‌تواند بسیار داغ شود. قرارداد هری کین با تاتنهام هاتسپر در سال 2024 میلادی به پایان می‌رسد.

فرنکی دی‌یونگ بیست و پنج ساله نیز صحبت‌های زیادی می‌شود. باشگاه بارسلونا می‌خواهد به دلیل مسائل مالی از شر پرداخت دستمزد بالای بازیکن هلندی خود رها شود؛ اما در واقع او تمایلی برای خروج ندارد؛ اما در صورت خروج، تنها می‌تواند انتقال به مونیخ را تصور کند. با این حال، در هافبک میانی بایرن مونیخ به طرز همه‌جانبه‌ای اشغال شده است. لئون گورتزکا بیست و هفت ساله، یاشوا کیمیش بیست و هفت ساله، رایان گراونبرخ بیست ساله، مارسل سابیتزر بیست و هشت ساله و جمال موسیالا نوزده ساله در حال حاضر پنج مدعی برای یکی از دو مکان اصلی در ترکیب یولیان ناگلزمان هستند. هم‌چنین نشانه‌هایی وجود دارد که کونراد لایمر از لایپزیش نیز به ترکیب بایرن مونیخ اضافه می‌شود.

هم‌چنین نام‌هایی که به تازگی شنیده شده است، شامل دیوید رائوم بیست و چهار ساله از هافنهایم که پس از فروش عمر ریچاردز بیست و چهار ساله به ناتینگهام فارست، این تیم فاقد یک متخصص دوم برای پست دفاع چپ است. آلفونسو دیویس بیست و یک ساله در آن‌جا حضور دارد ولی جانشینی برای او نیست.

در عین حال، بایرن مونیخ نیز باید در زمینه های خاصی پس‌انداز کند. همان‌طور که خبرنگار نشریه آلمانی کیکر با اشاره به اطلاعات خود گزارش می‌دهد، خروجی‌هایی نیز وجود دارد و حتی نام‌های مطرح در لیست فروش بالقوه قرار دارند. البته خبرنگار نشریه کیکر نامی نمی‌برد اما در هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر فروش بازیکنانی همانند مارسل سابیتزر بیست و هشت ساله، دایوت اوپامکانو بیست و سه ساله، بنجامین پاوارد بیست و شش ساله، بونا سار سی ساله، کریس ریچاردز بیست و دو ساله و یاشوا زیرکزی بیست و یک ساله منتشر شده است.

9404