کاسیانو و پرسپولیس؛ منتفی شد؟

کاسیانو و پرسپولیس؛ منتفی شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا حضور کاسیانو دیاز در پرسپولیس منتفی خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که یحیی گل‌محمدی نام کاسیانو دیاز را به عنوان مهاجم مورد نظرش به مدیران باشگاه پرسپولیس داده بود تا عملیات انتقال او به جمع قرمزها نهایی شود اما این انتقال تاکنون رخ نداده و حالا اتفاق جدیدی که در رابطه با این بازیکن رخ داده شاید موجب شد تا یحیی قید حضور این بازیکن را در پرسپولیس بزند.

ماجرا از این قرار است که طی 2 روز گذشته این مهاجم برزیلی در تمرینات ویزلا پرتغال حضور نداشته و برخی تصور می‌کردند این بازیکن شاید راهی ایران شده اما گفته می‌شود کاسیانو در تمرینات ویزلا از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شده و شاید این موضوع موجب شود تا حضور این مهاجم برزیلی در پرسپولیس منتفی شود.

با توجه به اینکه اخبار و حواشی زیادی در یک ماه اخیر در رابطه با حضور این بازیکن در ایران منتشر شده، به نظر می‌رسد یحیی و مدیران پرسپولیس به دنبال پلن B  خواهند رفت تا گزینه دیگری جانشین این مهاجم برزیلی شود.

شنیده‌های فوتبالی از منابع موثق حاکی از این است که یحیی گل‌محمدی علاوه بر نام کاسیانو، نام 3 مهاجم دیگر را به مدیران پرسپولیس ارائه کرده است تا اگر روند جذب کاسیانو با مشکل مواجه شد آنها به دنبال سایر گزینه‌ها بروند.

7655