سرخابی‌های سابق در اصفهان موفق می‌شوند؟

سرخابی‌های سابق در اصفهان موفق می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا خریدهای جدید سپاهان از استقلال و پرسپولیس انتظارات را برآورده خواهند کرد؟

به گزارش فوتبالی، در شروع فصل نقل و انتقالات، این تیم مهره‌های زیادی را از دست داد و به نوعی گفته می‌شد سپاهان بازنده این پنجره لقب گرفته است اما این باشگاه خیلی زود به بازی برگشت و حالا خیلی‌ها سپاهان را یکی از برنده‌های جدی پنجره نقل و انتقالات می‌دانند.

 سپاهان در  فصل نقل و انتقالات برای پر کردن جای خالی گولسیانی به سراغ محمد دانشگر بازیکن فصل گذشته استقلال رفت. مدافعی که سال‌های خوبی را در استقلال پشت سر گذاشته بود.

سپاهان در شروع فصل نقل و انتقالات، مدافع راست ثابتش را هم از دست داد و دانیال اسماعیلی‌فر این تیم را به مقصد پرسپولیس ترک کرد. اصفهانی‌ها اما برای پر کردن جای خالی این بازیکن، رامین رضاییان را به خدمت گرفتند تا عملا جای دو مدافع راست در این دو باشگاه عوض شده باشد. 

حالا رامین رضاییان در راست و زوج دانشگر و نژادمهدی در قلب دفاع، بخشی از ترکیب دفاعی را برای سپاهان خواهند ساخت.

فصل گذشته شهریار مغانلو از پرسپولیس و مسعود ریگی نیز از استقلال راهی سپاهان شده بودند و این تصور ایجاد شده بود که با حضور این دو بازیکن سپاهان تیم بسیار خطرناک‌تری خواهد بود، موضوعی که در واقعیت رخ نداد.

مسعود ریگی هیچ وقت نتوانست همان بازیکن استقلال باشد و نمایشی که در کمربند میانی آبی‌ها ارائه کرد را در سپاهان تکرار کند. شهریار مغانلو البته در قیاس با ریگی، بازیکن مفیدتری برای سپاهان بود.

حال باید منتظر ماند و دید سرنوشت رامین رضاییان و محمد دانشگر در سپاهان آیا شبیه به دو خرید فصل گذشته طلایی پوشان از سرخابی‌ها خواهد بود یا آنها قادر خواهند بود معادلات را در این تیم تغییر دهند.

7655