عکس؛ در آغوش کشیده شدن لواندوفسکی توسط آلبا و نگاه‌های اوبامیانگ

عکس؛ در آغوش کشیده شدن لواندوفسکی توسط آلبا و نگاه‌های اوبامیانگ

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته بود که روبرت لواندوفسکی پس از اینکه خبر رسمی انتقال او از بایرن مونیخ به بارسلونا منتشر شد، راهی شهر میامی در آمریکا شد تا بدین ترتیب به اردوی پیش فصل بارسلونا که در حال حاضر در آمریکا در حال برگزاری است اضافه شود.

به گزارش فوتبالی، روبرت لواندوفسکی در هنگام ورود به آمریکا و پیوستن به تور پیش فصل این تیم، ابتدا تست های پزشکی را پشت سر گذاشت تا مراحل انتقال رسمی او به بارسلونا طی شود. روبرت لواندوفسکی در این اردوی بارسلونا هنگام صرف غذا دیداری با بازیکنان بارسلونا داشت و بدین ترتیب با آن ها خوش و بش کرد و بازیکنان بارسلونا پیوستن او به جمع آبی و اناری پوشان را تبریک گفتند و به ستاره لهستانی خوش‌آمد گفتند.

یک عکس جالبی که از خوش و بش روبرت لواندوفسکی با بازیکنان بارسلونا منتشر شده است و آن هم مربوط به همان لحظه ای است که جوردی آلبا او را در آغوش می گیرد چرا که در همان لحظه می بینیم که در سمت چپ تصویر، پیر امریک اوبامیانگ در حال تماشای این صحنه است و نگاهش روی روبرت لواندوفسکی است.

لواندوفسکی و اوبامیانگ در دورتموند دو مهاجم این تیم بودند اما اکنون در بارسلونا ممکن است با هم زوج نشوند و اوبامیانگ نیمکت نشین لواندوفسکی شود.

1470