عکس؛ امضا دادن راموس به ژاپنی‌ها و تعداد بالای هواداران در تمرین پی‌اس‌جی

عکس؛ امضا دادن راموس به ژاپنی‌ها و تعداد بالای هواداران در تمرین پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن این روز ها برای تور تابستانی خود و برگزاری اردوی پیش فصل راهی ژاپن شده است و بدین ترتیب در شرق آسیا در حال انجام تمرین های ویژه برای آماده سازی خود برای فصل جدید است که البته این تمرینات نکات جالبی هم داشته است.

به گزارش فوتبالی، استقبال ویژه ای از پاریسن ژرمن در شرق آسیا و ژاپن به عمل آمده است به طوری که این تور تابستانی به خوبی توانسته در ژاپن برند پاریسن ژرمن را گسترش دهد و برای آن ها درآمد زایی داشته باشد. طبق آمار هایی که منتشر شده است، برای تمرین پاریسن ژرمن، ورزشگاهی که برای تمرین آن ها اختصاص داده شده کاملا پر شده است و گنجایش آن 13 هزار نفر است. در واقع 13 هزار نفر برای تماشای تمرین پی اس جی در ژاپن به ورزشگاه رفته اند. ستاره هایی که در پاریسن ژرمن حضور دارند، این امکان را برای پاریسن ژرمن رقم زده اند تا بتواند محبوبیت ویژه ای در کل دنیا به دست بیاورد.

سرخیو راموس هم که کاپیتان اسبق رئال مادرید است، در این سفر طرفدار های زیادی در ژاپن داشت و در یک صحنه در اطراف زمین تمرینی به آن ها امضا داد. باید دید که اوضاع برای پاریسن ژرمن در فصل جدید به چه شکل پیش می رود.

1470