ابراز علاقه دو تیم به جذب مدافع فرانسوی مونیخی‌ها پس از ورود دی‌لیخت

ابراز علاقه دو تیم به جذب مدافع فرانسوی مونیخی‌ها پس از ورود دی‌لیخت

پايگاه خبری فوتبالی - با ورود ماتیاس دی‌لیخت به مونیخ، باواریایی‌ها یک مدافع جدید ملی‌پوش و هلندی به خدمت گرفته‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر اکیپ چاپ کشور فرانسه، بنابراین و با حضور ماتیاس دی‌لیخت در جمع بازیکنان و نفرات باشگاه آلمانی بایرن مونیخ، برای تانگوی نیانزو، نشانه‌ها می‌تواند به معنا و مفهوم خداحافظی حتی به صورت قرضی باشد. تانگوی نیانزو، مدافع تیم ملی فوتبال فرانسه و ستاره خط دفاعی باشگاه بایرن مونیخ آلمان از زمان انتقال خود از باشگاه پاری‌سن ژرمن فرانسه به بایرن مونیخ آلمان هنوز نتوانسته است که جای ثابت خود را در ترکیب باواریایی‌ها پیدا کند. مدافع میانی و بیست ساله فرانسوی بارها و بارها با بدشانسی با مصدومیت و آسیب‌دیدگی‌های گوناگون دست و پنجه نرم کرد و از این بابت، روند مثبت و رو به رشد خود را هیچ وقت در مونیخ پیدا نکرد. با تمام این ماجراها، گفته می‌شود که مدیران و مسئولان باشگاه بایرن مونیخ آلمان به مدافع جوان و فرانسوی تیم خود پیشنهادی برای تمدید قراردادش به مدت زمان دو سال داده‌اند. مطابق با گزارش خبرنگار نشریه معتبر و فرانسوی اکیپ، تانگوی نیانزو بازیکنی است که در حال برنامه‌ریزی برای ترک تیم نخست شهر مونیخ دست‌کم برای مدتی کوتاه و به صورت موقت می‌باشد. بر اساس این گزارش از خبرنگار نشریه فرانسوی اکیپ، تانگوی نیانزو، مدافع جوان و فرانسوی باواریایی‌ها برای کسب شرایط بازی، حاضر است به صورت موقت و با امضای قراردادی قرضی به یک تیم دیگر برود. اگر این موضوع امکان‌پذیر نباشد، حتی گفته می‌شود که گزینه خداحافظی دائمی نیز منتفی و غیر محتمل نیست.

مدت زمان اعتبار قرارداد تانگوی نیانزو، بازیکن فرانسوی خط دفاعی باواریایی‌ها با مقامات باشگاه بایرن مونیخ آلمان تا سال 2024 میلادی خواهد بود.

در کشور خودش یعنی فرانسه، توسعه و پیشرفت تانگوی نیانزو از نزدیک و با دقت زیادی تحت نظر و پی‌گیری است. خبرنگار روزنامه فرانسوی اکیپ در مقاله و گزارش منتشر شده اخیر خود چنین می‌نویسد که مدیران و مسئولان دو باشگاه فرانسوی نیس و رن نسبت به جذب و به خدمت گرفتن این مدافع جوان بایرن مونیخ آلمان از خود ابراز تمایل کرده و علاقه نشان داده‌اند. گفته می‌شود که نمایندگان این هر دو باشگاه فرانسوی، تانگوی نیانزو را که زمانی به عنوان کاپیتان تیم ملی رده سنی زیر بیست سال فرانسه نیز شناخته می‌شده، از زمانی که از تیم پایتخت‌نشین پاری‌سن‌ژرمن فرانسه به بایرن مونیخ در کشور آلمان نقل مکان کرده است، به دقت این بازیکن و فعالیت‌های او را زیر نظر داشته و تحت بررسی قرار داده‌اند.

9404