گزینه رویایی مدیران بایرن مونیخ برای جانشینی لواندوفسکی

گزینه رویایی مدیران بایرن مونیخ برای جانشینی لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - اولیور کان رئیس باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید که هری کین ستاره انگلیسی تاتنهام گزینه مورد علاقه آن‌ها برای جانشینی روبرت لواندوفسکی است. 

به گزارش فوتبالی، بالاخره پس از کشمکش‌های فراوان، سران بارسلونا موفق شدند روبرت لواندوفسکی را از بایرن مونیخ به خدمت بگیرند و بدین ترتیب این مهاجم 33 ساله سال بعد در لالیگا زیر نظر ژاوی هرناندز توپ خواهد زد. رقم انتقال لواندوفسکی به نیوکمپ حدود 50 میلیون پوند تخمین زده می‌شود. 

به نقل از مارکا، حالا با خروج لوا، مدیران بایرن در بازار نقل و انتقالات به دنبال جذب یک مهاجم گلزن و مطمئن هستند و اولیور کان می‌گوید که هری کین یک گزینه رویایی برای آن‌هاست. او در این باره به بیلد گفت: "او تحت قرارداد با تاتنهام است، اما ناگفته نماند که کین یکی از بهترین مهاجم‌های دنیاست و برای ما یک مهاجم رویایی تلقی می‌شود. باید ببینیم چگونه می‌توانیم یک تیم رقابتی و کامل برای فصل آینده راهی رقابت‌ها کنیم. زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد."

از قرارداد هری کین با تیم شمال لندنی فقط یک فصل دیگر باقی مانده و کاپیتان سه شیرها در هر تابستان به تیم‌های مختلف لینک می‌شود. سال گذشته پپ گواردیولا به دنبال جذب او بود، اما دنیل لوی از آن‌ها 150 میلیون پوند درخواست کرد.

4416