فوری؛ ستاره جدید دورتموند به سرطان مبتلا شد

فوری؛ ستاره جدید دورتموند به سرطان مبتلا شد

پایگاه خبری فوتبالی - سباستین هالر ستاره جدید و تازه وارد بروسیا دورتموند به سرطان بیضه مبتلا شده و می‌بایست اردوی پیش فصل را ترک کند. 

به گزارش فوتبالی، ماه گذشته بروسیا دورتموند موفق شد با رقمی نزدیک به 27 میلیون یورو سباستین هالر مهاجم بیست و هشت ساله آژاکس را به خدمت بگیرد و به نوعی این ستاره ساحل عاجی قرار بود جانشین ارلینگ هالندی شود که با مبلغ 60 میلیون یورو به منچسترسیتی رفته است، اما حالا شرایط به کلی فرق می‌کند. 

به نقل از مارکا، مهاجم سابق وستهام از دوشنبه هفته قبل در هنگام اردوی پیش فصل زنبورها در سوئیس ابراز ناراحتی کرد و بعد از آن تیم پزشکی باشگاه، چند تست روی او انجام دادند و حالا اعلام کردند که سباستین هالر به سرطان بیضه مبتلا شده است. سباستین کل مدیر ورزشی دورتموند در این باره گفت: "خبر شوکه کننده‌ای برای همه و سباستین هالر بود. تمامی اعضای خانواده بروسیا دورتموند برای سباستین یک ریکاوری سریع را آرزو می‌کنند و امیدواریم او را هرچه سریع‌تر در تیم ببینیم. هرکاری که در توان‌مان باشد برای کمک به او انجام می‌دهیم و مطمئن خواهیم شد تا او از بهترین تجهیزات پزشکی و درمان برخوردار شود."

سباستین هالر به زودی اردوی تیم در سوئیس را ترک خواهد کرد و به آلمان بازخواهد گشت.

4416