گزارش تمرین پرسپولیس| فوتبال درون تیمی و تمرین سانتر از جناحین/ امیری و کامیابی‌نیا زیر نظر پزشک تیم (عکس)

گزارش تمرین پرسپولیس| فوتبال درون تیمی و تمرین سانتر از جناحین/ امیری و کامیابی‌نیا زیر نظر پزشک تیم (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در بخشی از تمرین امروز سرخپوشان از زوج دفاعی این تیم در لیگ بیست‌ودوم رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، تمرین نوبت عصر تیم فوتبال پرسپولیس امروز (دوشنبه) با حضور هواداران و خبرنگاران در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* هوادارانی که از ساعت‌ها قبل مقابل ورزشگاه شهید کاظمی تجمع کرده بودند قبل از شروع تمرین مجوز حضور روی سکوها را پیدا کردند.

* کانون هواداران پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم برای حمایت از سرخپوشان سرود مخصوص تیم پرسپولیس را با صدای زنده یاد مرحوم مهرداد میناوند پخش ‌کرد.

* تعدادی از افراد حاضر در تمرین پرسپولیس به مناسب روز عید غدیر خم از سیدجلال حسینی درخواست عیدی داشتند.

* افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس که به دلیل کسالت چند روزی در بیمارستان بستری بود، پس از بهبودی کامل در تمرین امروز حاضر شد‌.

* هواداران پس از حضور تیم در زمین به شدت کادر فنی و بازیکنان را تشویق کردند.

* تمرین با صحبت‌های یحیی گل‌محمدی آغار شد و بازیکنان سپس زیر نظر مربی بدنساز اسپانیایی به کارهای بدنسازی و حرکات کششی و نرمشی روی آوردند. در ادامه بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرین گلزنی و سانتر از جناحین را مرور کردند که این تمرین با تشویق تماشاگران همراه بود. دو تیم در ادامه فوتبال درون تیمی را در دستور کار داشتند که این بخش از تمرین زیر نظر مستقیم یحیی گل‌محمدی دنبال شد.

* یحیی گل‌محمدی به همراه سروش رفیعی دقایقی کوتاه وسط زمین ایستادند و درباره نکات فنی با هم صحبت کردند.

*مهدی ترابی و حامد پاکدل به دلیل مصدومیت تمرینات اختصاصی انجام دادند.

* وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا دو هافبک مصدوم پرسپولیس زیر نظر فیزیوتراپ پرسپولیس به کارهای درمانی  پرداختند که در این بین گل‌محمدی از طریق پزشک تیم پیگیر وضعیت آنها بود.

* یحیی گل‌محمدی در بخش تمرینات تا‌کتیکی از بازیکنان در پست‌های مختلف بازی گرفت که یکی از پست‌ها خط دفاعی تیم بود. در این بخش از دو زوج دفاعی خود (مرتضی پورگنجی و فرشاد فرجی) و (گئورگی گولسیانی و علی نعمتی) در آیتم‌های مختلف استفاده کرد.

۴۱۵۴