امکان بازگشت به یوونتوس اصلا وجود ندارد! تیم بعدی؟ رم یا ناپولی

امکان بازگشت به یوونتوس اصلا وجود ندارد! تیم بعدی؟ رم یا ناپولی

پايگاه خبری فوتبالی - ناپولی پیشنهاد رسمی برای پائولو دیبالا ستاره سابق یوونتوس که هنوز باشگاهی ندارد ارائه کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از Tyc Sport، پائولو دیبالا، ملی‌پوش آرژانتینی در تابستان امسال رسما از بیانکونری جدا شد؛ زیرا قراردادش ماه گذشته به پایان رسید. یوونتوس تصمیم گرفت قرارداد بازیکن خود را تمدید نکند و به پائولو دیبالا اجازه داد تا به عنوان بازیکن آزاد، یوونتوس را ترک کند.

چندین باشگاه به این بازیکن علاقه نشان داده‌اند، به ویژه اینتر که پس از ترک یوونتوس بیشترین شانس را برای جذب او داشت. با این حال، به نظر می‌رسد تصمیم نراتزوری برای جذب روملو لوکاکو باعث کندی حرکت آن‌ها برای جذب دیبالا شود.

نراتزوری هنوز باید بازیکنان را قبل از اینکه بتوانند پیشنهاد رسمی خود را برای بازیکن سابق پالرمو ارائه دهند، به فروش برساند. این وضعیت می‌تواند باعث شود که آن‌ها مهاجم را از دست بدهند زیرا سایر تیم‌ها در حال انجام حرکات خود هستند و اینتر شاید علاقه زیادی به جذب پائولو دیبالا نداشته باشد.

همان‌طور که توسط Tyc Sport گزارش شده است، یکی از باشگاه‌هایی که حرکت خود را برای پائولو دیبالا آغاز کرده است، ناپولی است.

طبق گزارش‌ها، پارتنوپی‌ها پیشنهاد رسمی برای پائولو دیبالا ارائه کرده‌اند که در حال حاضر در حال ارزیابی آن است. جدا از ناپولی، گزارش‌های متعددی حاکی از آن است که آ اس رم نیز پیشنهاد خود را برای جذب این بازیکن آرژانتینی ارسال کرده است.

به غیر از ناپولی، رمی‌ها با هدایت ژوزه مورینیو نیز به دنبال جذب پائولو دیبالا هستند و گفته می‌شود که پیشنهاد آ اس رم برای پائولو دیبالا جذاب‌تر از ناپلی‌ها بوده است.

9404