4 مهاجم نوک بزرگی که در ده سال اخیر به بارسلونا پیوستند(عکس)

4 مهاجم نوک بزرگی که در ده سال اخیر به بارسلونا پیوستند(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی به تازگی به بارسلونا پیوسته است و بدین ترتیب آبی و اناری پوشان دوباره شاهد حضور یک مهاجم نوک بزرگ در تیم خود خواهند بود و منتظر این هستند تا ببینند عملکرد او به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در دهه اخیر، با توجه به اینکه لیونل مسی را هم در تیم خود داشت، کمتر به سراغ خرید مهاجم نوک و بازیکنانی هجومی رفته است و بیشتر بار خط حمله تیم بر عهده لیونل مسی بوده است و بارسلونا سعی می کرده بازیکنانی را بخرد که با لیونل مسی هماهنگ باشند. به طور کلی بارسلونا در این 10 سال اخیر 4 مهاجم نوک بزرگ خریداری کرده است.

داوید ویا در سال 2010 که از والنسیا به بارسلونا آمد در جمع آبی و اناری ها عملکرد خوبی داشت و به مدت سه فصل در بارسلونا بود و پس از آن راهی اتلتیکو مادرید شد. او در حال حاضر بازنشسته شده است. لوئیس سوارز شاید بزرگترین مهاجم نوکی بوده که در این سال ها پا به بارسلونا گذاشته است. او در تابستان 2014 به بارسلونا پیوست و در کنار لیونل مسی و نیمار مثلث معروف MSN را تشکیل داد. سوارز تا سال 2020 در بارسلونا بود در نهایت با ناراحتی کنار گذاشته شد چرا که خودش نمی خواست برود.

سرخیو آگوئرو که در تابستان 2021 به بارسلونا پیوست به عنوان اسطوره منچسترسیتی راهی بارسلونا شد اما بیماری و مشکلات قلبی او باعث شد تا خیلی زود از فوتبال خداحافظی کند و تنها به مدت نیم فصل در بارسا حضور داشته باشد. او یک گل به رئال مادرید در شکست دو بر یک بارسلونا در نیوکمپ زد.

اکنون باید دید روبرت لواندوفسکی که از بایرن مونیخ به بارسلونا آمده است، چه عملکردی در جمع آبی و اناری پوشان خواهد داشت و اوضاع برای او به چه شکل پیش می رود.

1470