بازگشت لواندوفسکی به بایرن مونیخ پس از به پایان رسیدن اردوی پیش فصل بارسلونا

بازگشت لواندوفسکی به بایرن مونیخ پس از به پایان رسیدن اردوی پیش فصل بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بارسلونا عنوان کرد که به زودی برای خداحافظی کردن با کلیه اعضای باشگاه بایرن مونیخ به باواریا بازخواهد گشت. 

به گزارش فوتبالی، بالاخره پس از کشمکش‌های فراوان، سران بارسلونا موفق شدند روبرت لواندوفسکی را از بایرن مونیخ به خدمت بگیرند و بدین ترتیب این مهاجم 33 ساله سال بعد در لالیگا زیر نظر ژاوی هرناندز توپ خواهد زد. لواندوفسکی اولویت اصلی ژاوی و خوان لاپورتا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود و آن‌ها علیرغم شنیدن جواب‌های منفی و توهین آمیز زیاد از طرف سران مونیخ، هیچ گاه عقب نشینی نکردند.

این مهاجم سابق بروسیا دورتموند روز شنبه صبح با هم تیمی‌های سابقش در جلسه تمرینی خداحافظی کرد، اما نتوانست با دیگر اعضای این باشگاه صحبت کند. 

به نقل از آ اس، روبرت لواندوفسکی به خبرنگاران گفت: "هشت سال فوق العاده در مونیخ تجربه کردم و هیچ وقت آن روزهای خوب را فراموش نخواهم کرد. عجب دورانی بود. به زودی برای خداحافظی با تمامی اعضای بایرن مونیخ به این باشگاه بازخواهم گشت، البته پس از به پایان رسیدن تور پیش فصل بارسلونا در میامی. من فقط توانستم با هم تیمی‌هایم در زمین خداحافظی کنم. نگران مصدوم شدن نبودم، چون این مسائل حتی ممکن است در زمانی که شما در خانه هستید رخ دهد." 

4416