فوری؛ توافق یوونتوس و بایرن مونیخ بر سر ستاره 70 میلیون یورویی

فوری؛ توافق یوونتوس و بایرن مونیخ بر سر ستاره 70 میلیون یورویی

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ و یوونتوس بر سر انتقال ماتیاس دی لیخت ستاره هلندی با رقم 70 میلیون یورو به توافق رسیدند. 

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ از مدت‌ها پیش به دنبال جذب یک مدافع وسط مطمئن بود و آن‌ها برای حل این مسئله، ماتیاس دی لیخت مدافع جوان اما باسابقه یوونتوس را زیر نظر داشتند و مذاکرات خود را با سران بانوی پیر از مدت‌ها پیش آغاز کردند. باواریایی‌ها چند هفته قبل با دی لیخت و مدیر برنامه‌هایش به توافق رسیدند، اما بر سر مبلغ مورد نظر یوونتوس کمی اختلاف نظر داشتند. 

حالا منابع معتبر مثل جانلوکا دی مارتزیو، فابریزیو رومانو و سایت گل مدعی هستند که بالاخره بایرن موفق شده نظر مساعد یووه را جلب کند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، ماتیاس دی لیخت کاپیتان سابق آژاکس در فصل آینده لباس قرمز بایرن مونیخ را برتن خواهد کرد. 

دی لیخت در سال 2019 پس از کمک کردن به آژاکس در رسیدن به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا، به یوونتوس پیوست، اما خیلی نتوانست در قلب خط دفاعی بیانکونری خوش بدرخشد. او حتی در سال 2019 نیز مورد توجه بایرن مونیخ و چند تیم انگلیسی بود، اما تصمیم گرفت به کریستیانو رونالدو و یووه ملحق شد. او در تورین به یک قهرمانی سری آ، کوپا ایتالیا و سوپر کاپ در سه فصل حضورش رسید. 

4416