رونالدو و رد شایعه پیوستن به تیم اسبقش با کامنت اینستاگرامی(عکس)

رونالدو و رد شایعه پیوستن به تیم اسبقش با کامنت اینستاگرامی(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - این روز ها حرف و حدیث ها درباره کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر منچستر یونایتد بسیار زیاد است چرا که او درخواست جدایی از جمع شیاطین سرخ را داده است و بدین ترتیب رسانه های مختلف به دنبال این هستند تا ببینند رونالدو در نهایت راهی کدام تیم خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، یکی از شایعاتی که پیرامون کریستیانو رونالدو مطرح شده است، مربوط به بازگشت به تیم اسبقش یعنی اسپورتینگ پرتغال است؛ همان تیمی که رونالدو فوتبال را به نوعی از آن جا آغاز کرد و آن تیم بود که سکوی پرتاب رونالدو به سوی منچستریونایتد و ادامه مسیر رشد او شد.

یک رسانه پرتغالی در پیج رسمی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، خبری درباره این قضیه کار کرده بود که رونالدو علاقه‌مند به این است که به تیم اسبق خود یعنی اسپورتینگ برگردد و به آن به چشم یک گزینه نگاه می کند.

اما کریستیانو رونالدو در کامنت های همان خبر نوشت که این خبر فیک است و بدین ترتیب صحت آن را به طور کامل رد کرد و شایعه بودن آن را ثابت کرد. رونالدو در این تابستان به هیچ عنوان به بازگشت به اسپورتینگ فکر نمی کند و باید دید که در نهایت تصمیم نهایی او پیرامون آینده اش چیست.

1470