خندیدن سرمربی پاریسن ژرمن به پیشنهاد چلسی برای ستاره فرانسوی

خندیدن سرمربی پاریسن ژرمن به پیشنهاد چلسی برای ستاره فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستوف گالتیه سرمربی جدید پاریسن ژرمن اذعان کرد که او و پرسنل کیمپمبه مدافع فرانسوی به پیشنهاد چلسی خندیده‌اند. 

به گزارش فوتبالی، به گزارش فوتبالی، توماس توخل در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آندریاس کریستنسن و آنتونیو رودیگر را از دست داد و این دو بازیکن به ترتیب به بارسلونا و رئال مادرید پیوستند و حالا سرمربی آلمانی در تلاش است تا جای خالی آن‌ها را با جذب بازیکنان باکیفیت جبران کند. تلگراف ادعا کرد چلسی در نظر دارد پرسنل کیمپمبه را از پاریسن ژرمن به خدمت بگیرد. این مدافع بیست و شش ساله فقط دو سال از قراردادش باقی مانده و اگر ناصر الخلیفی نتواند به زودی نظرش را به تمدید قرارداد جلب کند، اجازه خروج او را خواهد داد. 

به نقل از سایت گل، کریستوف گالتیه جانشین مائوریسیو پوچتینو آرژانتینی در این باره به اکیپ گفت: "من همه چیزی که در رسانه‌ها راجع به کیمپمبه گفته شده را خوانده‌ام. من و پرسنل باهم به این خبر خندیدیم. من او را دوست دارم و به نظرم یک دفاع وسط خیلی خوبی است، اما واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد." 

 کیمپمبه از سال 2014 در پی‌اس‌جی توپ می‌زند و موفق شده 220 بار با پیراهن این باشگاه به میدان برود. فتح شش قهرمانی در لیگ فرانسه، از جمله مهم‌ترین افتخاراتش در دوران حضورش در پارک دو پرنس است.  

4416