لواندوفسکی می‌خواهد ثابت کند از بنزما بهتر است

لواندوفسکی می‌خواهد ثابت کند از بنزما بهتر است

پایگاه خبری فوتبالی - سزاری کوچارسکی مدیر برنامه‌های سابق روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی ادعا کرد که یکی از دلایل اصلی پیوستن موکل سابقش به بارسلونا، رقابت با کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید است. 

به گزارش فوتبالی، بالاخره پس از کشمکش‌های فراوان، سران بارسلونا موفق شدند روبرت لواندوفسکی را از بایرن مونیخ به خدمت بگیرند و بدین ترتیب این مهاجم 33 ساله سال بعد در لالیگا زیر نظر ژاوی هرناندز توپ خواهد زد. 

به نقل از آ اس، سزاری کوچارسکی ایجنت سابق ستاره لهستانی معتقد است که او می‌خواهد دوباره کاتالان‌ها را به سطح اول فوتبال اروپا بازگرداند و همچنین ثابت کند که بهترین بازیکن جهان است. کوچارسکی به RAC1 گفت: "مطمئنم که لواندوفسکی می‌خواهد نشان دهد که بهترین مهاجم لالیگاست و برای این کار قرار است با کریم بنزما رقابت کند. انگیزه او برای رفتن به بارسلونا، کسب جام‌های معتبر با این باشگاه است. با این که لواندوفسکی در ماه آگوست 34 ساله می‌شود، اما از نظر فیزیکی خیلی جوان‌تر می‌باشد. فکر می‌کنم او در سه فصل حضورش در بارسلونا، سطح خودش را حفظ کند و همانی باشد که بارسلونا می‌خواهد. گواردیولا قبلاً گفته بود که تا حالا با بازیکنی حرفه‌ای مثل لواندوفسکی کار نکرده است. او و بارسلونا تلاش زیادی برای نهایی کردن این انتقال انجام داده‌اند."

4416