کشتی آزاد بین‌المللی تونس| سرلک به دوبنده تیم ملی رسید

کشتی آزاد بین‌المللی تونس| سرلک به دوبنده تیم ملی رسید

پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا سرلک آزادکار کشورمان به مرحله نیمه‌نهایی تورنمنت بین‌المللی تونس راه پیدا کرد و حریف توماس گیلمان آمریکایی شد.                                    

به گزارش فوتبالی، با برگزاری مسابقه بین‌المللی کشتی آزاد در تونس ترکیب تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی کامل شد. کادر فنی کشتی آزاد با اعزام 5 کشتی‌گیر به مسابقات رنکینگ‌دار تونس چرخه انتخابی را در 2 وزن در دستور کار قرار داد که علیرضا سرلک در 57 کیلو و محمد نخودی در 79 کیلوگرم با رسیدن به نیمه‌نهایی و جایگاهی بالاتر از رقیبان خود صاحب دوبنده ملی در مسابقات جهانی صربستان شدند.

در وزن 57 کیلوگرم که مسابقات به صورت دوره‌ای و با حضور 6 کشتی گیر در 2 گروه 3 نفره برگزار می‌شود، احمد محمدنژاد جوان و علیرضا سرلک به همراه اودیت از هند در یک گروه قرار دارند. سرلک و جوان در مبارزه نخست مقابل هم قرار گرفتند که سرلک 2 بر صفر پیروز شد. سرلک در ادامه با نتیجه 4 بر یک اودیت را شکست داد تا راهی نیمه‌نهایی شود. وی در این مرحله مقابل توماس گیلمان دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک خواهد رفت.

محمدنژاد در مبارزه دوم خود در سرشاخ با اودیت از هند که رقابتی سخت و نفس‌گیر بود با نتیجه 11بر 6 شکست خورد تا از رسیدن به نیمه‌نهایی بازبماند.

طبق چرخه انتخابی، اگر هر دو نماینده کشورمان در یک گروه قرار بگیرند، در صورتی‌که سرلک جایگاه بهتری را کسب کند به دوبنده تیم‌ملی خواهد رسید. براین اساس سرلک در مسابقات جهانی تیم ملی کشورمان را همراهی خواهد کرد. 


اسامی نمایندگان کشورمان در 10 وزن به صورت زیر است:

۵۷ کیلوگرم: سرلک 

۶۱ کیلوگرم: رضا اطری

۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد

۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی

۷۴ کیلوگرم: یونس امامی

۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی 

۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی

۹۲ کیلوگرم: کامران قاسم‌پور

۹۷ کیلوگرم: محمدحسین محمدیان 

۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع

9719