پست اینستاگرامی احساسی لواندوفسکی پس از انتقال به بارسلونا

پست اینستاگرامی احساسی لواندوفسکی پس از انتقال به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی به طور رسمی از بایرن مونیخ به بارسلونا پیوست و بدین ترتیب دوران جدیدی را در زندگی حرفه ای خود آغاز خواهد کرد و باید دید که شرایط برای او در جمع آبی و اناری پوشان به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، لواندوفسکی از فصل 2014/15 در بایرن مونیخ حضور داشت و به عناوین مختلف تیمی و فردی در جمع باواریایی ها دست یافت اما او پس از اتمام فصل گذشته به طور علنی اعلام کرد که دیگر نمی خواهد در بایرن مونیخ بماند و به دنبال چالش دیگری در زندگی حرفه ای خود می گردد. از همان زمان نام بارسلونا به عنوان جدی ترین مشتری لواندوفسکی مطرح شد و اکنون این مهاجم لهستانی راهی بارسا شده است.

روبرت لواندوفسکی پس از جدایی از بایرن مونیخ و انتقال به بارسلونا، با انتشار یک پست احساسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام که در آن تصویری از پیراهن خود در بایرن مونیخ را گذاشته است، نوشت:" می‌خواهم از همه تیمی‌هایم، کادر فنی، مدیریت باشگاه و همه کسانی که همیشه از من حمایت کرده‌اند و کسب عناوین بایرن را برای ما ممکن کرده‌اند، تشکر کنم. من به آنچه با هم به دست آورده ایم افتخار می کنم. مهم‌تر از همه، من می خواهم از هواداران تشکر کنم زیرا شما بایرن را به این باشگاه خاص تبدیل کردید. من مفتخرم که 8 سال فوق العاده را با این باشگاه و هوادارانش داشتم و برای همیشه در قلب من باقی خواهد ماند."

1470