تیم منتخب بهترین هم‌تیمی‌های رونالدو در پرتغال؛ از په‌په تا دکو و فیگو

تیم منتخب بهترین هم‌تیمی‌های رونالدو در پرتغال؛ از په‌په تا دکو و فیگو

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی حال حاضر منچستر یونایتد، از سال 2003 در تیم ملی بزرگسالان کشورش یعنی پرتغال حضور دارد و از آن زمان در کنار نسل های مختلف و بازیکنان مختلف پرتغالی بازی کرده است.

به گزارش فوتبالی، البته کریستیانو رونالدو تا پیش از آن هم در تیم های ملی رده های پایین تر پرتغال حضور داشته است و بدین شکل نبوده که اولین تجربه او در پوشیدن پیراهن تیم ملی در سال 2003 اتفاق بیفتد اما حضور او به طور جدی در تیم ملی بزرگسالان پرتغال از سال 2003 رقم خورد.

کریستیانو رونالدو از آن زمان تاکنون با زدن 117 گل در پیراهن تیم ملی پرتغال، به عنوان آقای گل تاریخ فوتبال ملی شناخته شده است و عناوینی مثل قهرمانی در یورو 2016 و همچنین قهرمانی در لیگ ملت های اروپا را به دست آورده است. رونالدو در رقابت های یورو 2004 به عنوان نایب قهرمانی رسید و به نوعی اولین تجربه یک تورنمنت بزرگ ملی برای او بود.

اگر بخواهیم بهترین بازیکنانی که در کنار کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال بازی کرده اند را لیست کنیم، به این ترکیب می رسیم: روی پاتریسیو، په په، روبن دیاز، ریکاردو کاروالیو، موتینیو، دکو، کوارشما، برناردو سیلوا، لوئیس فیگو، پائولتا و نانی.

1470