عکسی که هازارد از تمرین در کنار دو خرید جدید رئال مادرید منتشر کرد

عکسی که هازارد از تمرین در کنار دو خرید جدید رئال مادرید منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد، گران ترین خرید تاریخ رئال مادرید که در تابستان 2019 با مبلغ 140 میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید پیوست، در این روز ها به همراه سایر بازیکنان رئال مادرید تمرینات خود را استارت زده است.

به گزارش فوتبالی، تمرینات پیش فصل رئال مادرید شروع شده است و بسیاری از بازیکنان رئال مادرید به این تمرینات اضافه شده اند اما هنوز برخی از این بازیکنان به تمرینات رئال مادرید نپیوسته اند و در روز های آینده قرار است تیم رئال مادرید به مرور کامل شود.

در عکسی که ادن هازارد در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است، می بینیم که او در کنار مجموعه ای از بازیکنان که آنتونیو رودیگر و شوامنی هم در جمع آن ها هستند حضور دارد و در حال تمرین است. آنتونیو رودیگر و شوامنی در این تابستان به رئال مادرید اضافه شده اند و دو خرید جدید رئال مادرید هستند.

کارلو آنچلوتی پیرامون نقل و انتقالات رئال مادرید گفته بود که از خرید شوامنی و رودیگر راضی است و بازیکن دیگری را نمی خواهد و می خواهد از ادن هازارد استفاده کند.

هازارد با انتشار این تصاویر نوشته است:" بازگشت به کار" باید دید که عملکرد بازیکن بلژیکی در فصل جدید به چه شکل خواهد بود.

1470