مدیرروستا: علی دایی تنها گزینه ایرانی کمیته فنی برای جانشینی اسکوچیچ بود/ قلعه‌نویی گزینه ما نیست

مدیرروستا: علی دایی تنها گزینه ایرانی کمیته فنی برای جانشینی اسکوچیچ بود/ قلعه‌نویی گزینه ما نیست

پایگاه خبری فوتبالی- به گفته عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال، تنها گزینه ایرانی این کمیته برای جانشینی دراگان اسکوچیچ، علی دایی بوده است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که اعضای کمیته فنی و هیات رییسه فدراسیون فوتبال دور هم جمع شده‌اند تا تکلیف نیمکت تیم ملی را مشخص کنند، گمانه‌زنی‌ها درباره نفر اول نیمکت تیم ملی در جام جهانی به اوج رسیده است.

اگر قطع همکاری فدراسیون با دراگان اسکوچیچ قطعی شود و نظر فدراسیون، همکاری با مربی ایرانی باشد، مربیانی نظیر علی دایی، امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام و افشین قطبی کسانی هستند که احتمال حضورشان در تیم ملی وجود دارد.

هفته گذشته بود که خبر پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی به علی دایی و پاسخ منفی او به این پیشنهاد، رسانه‌ای شد. موضوعی که یکی از اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال، آن را تائید کرده است.

علی‌اصغر مدیرروستا در گفت و گویی که پیش از جلسه امروز با خبرنگاران داشته، در پاسخ به سوال خبرنگار فوتبالی، گفته که نظر اصلی کمیته فنی فدراسیون فوتبال در صورت قطعی شدن حضور یک مربی ایرانی به جای اسکوچیچ، صرفا علی دایی بود که او پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را قبول نکرد.

او صحبتهای مطرح شده درباره شانس بیشتر امیر قلعه‌نویی برای هدایت تیم ملی را رد کرده و گفته تا این لحظه او گزینه سرمربیگری تیم ملی نبوده است.

7655