کلوپ قید انتقال ستاره انگلیسی دورتموند به لیورپول را زد؟

کلوپ قید انتقال ستاره انگلیسی دورتموند به لیورپول را زد؟

پايگاه خبری فوتبالی - ظاهرا سرمربی آلمانی سابق بروسیا دورتموند و کنونی لیورپول انگلستان در مقطع کنونی قصدی برای به خدمت گرفتن جود بلینگهام، ستاره انگلیسی فعلی زنبورهای آلمانی ندارد. بعد از جدایی ارلینگ هالند، این بازیکن نوزده ساله انگلیسی اصلی‌ترین گزینه فروش بروسیا دورتموند در بازار نقل و انتقالات است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه آلمانی روهر 24، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول انگلستان فعلا جود بلینگهام، هافبک تیم ملی فوتبال انگلیس و ستاره خط میانی باشگاه بروسیا دورتموند آلمان را به خدمت نخواهد گرفت.

جود بلینگهام به عنوان پدیده انگلیسی بوندس‌لیگا با ارائه نمایشی قدرتمند در رقابت‌های فصل گذشته لیگ فوتبال آلمان نظرها را به خود جلب کرده و در کانون توجهات است. اگر این ستاره خط میانی زنبورهای زردپوش وستفالن آلمان در رقابت‌های فصل آینده بوندس‌لیگا نیز به طور ثابت و کامل همین طور موفقیت‌آمیز بازی کند، شایعات حول محور این بازیکن انگلیسی در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان سال آینده زیاد خواهد بود.

تعداد باشگاه‌های سرشناس و بزرگ اروپایی که علاقه‌مند به این پدیده انگلیسی می‌باشند، در حال حاضر نیز زیاد است؛ اما با این اوصاف، مدیران و مسئولان وستفالنی‌ها مجبور نیستند که از تغییرات مکرر و جدایی بازیکنان کلیدی تیم‌ زنبورهای آلمانی در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان سال جاری میلادی نگرانی و هراسی در دل داشته باشند.

9404