ادامه سیاست 'خرید و قرض' بانوی پیر؛ کامبیاسو بلافاصله پس از پیوستن به یوونتوس به بولونیا رفت!

ادامه سیاست 'خرید و قرض' بانوی پیر؛ کامبیاسو بلافاصله پس از پیوستن به یوونتوس به بولونیا رفت!

پایگاه خبری فوتبالی - آندره‌آ کامبیاسو، بلافاصله پس از امضای قرارداد با یوونتوس، با قراردادی دیگر ولی به صورت قرضی به باشگاه بولونیا ملحق شد!

به گزارش فوتبالی و بر اساس اعلام رسمی وب‌سایت باشگاه یوونتوس ایتالیا، آندره آ کامبیاسو، بازیکن بیست و دو ساله و ایتالیایی با امضای قراردادی به عضویت تیم بیانکونری درآمد. آندره آ کامبیاسو که در پست دفاع بازی می‌کند، سابقه حضور در باشگاه‌هایی همانند الساندریا، امپولی و جنوا را در کارنامه خود دارد و یکی از استعدادهای ناب فوتبال ایتالیا به حساب می‌آید.

این بازیکن جوان و بیست و دو ساله ایتالیایی سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی رده سنی زیر بیست و یک ساله‌های ایتالیا را نیز در کارنامه دوران حرفه‌ای بازی فوتبال خود می‌بیند؛ بر این اساس، پیش‌بینی هم می‌شد که به زودی و برای کسب تجربه بیشتر به تیم‌های دیگری قرض داده شود.

آلفردو پدولا:

"ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس ایتالیا برای آندره آ کامبیاسو ارزش بسیار زیادی قائل است و به این بازیکن جوان ایتالیایی این اختیار را داده بوده است که تصمیم خود را بگیرد که به صورت امضای قراردادی قرضی به شکل موقت از جمع یاران بانوی پیر ایتالیا جدا شود یا در جمع نفرات بیانکونری در تورین بماند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، این تصمیم بلافاصله بعد از امضای قرارداد این بازیکن با مقامات بیانکونری گرفته شد و این ستاره جوان با شجاعت و درایت ضمن اتخاذ تصمیمی درست و اصولی، با امضای قراردادی به صورت قرضی و موقتا به دیگر باشگاه ایتالیایی یعنی بولونیا ملحق شد تا بعد از کسب تجارب بیشتر در بازی فوتبال خود، در سال‌های آینده به جمع یاران بیانکونری در تورین بازگشته و برای پر افتخارترین باشگاه ایتالیایی در داخل این کشور، یک بازیکن موثر و مهره کارآمد باشد."

9404