اولیور کان در واکنش به خروج لواندوفسکی: بایرن پس از او از هم نمی‌پاشد!

اولیور کان در واکنش به خروج لواندوفسکی: بایرن پس از او از هم نمی‌پاشد!

پایگاه خبری فوتبالی - مدیرعامل سرشناس باواریایی‌ها نسبت به حواشی چند روز اخیر پیرامون باشگاه مونیخی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه معتبر بیلد چاپ کشور آلمان، اولیور کان، اسطوره فوتبال ژرمن‌ها و باشگاه بایرن مونیخ که هم‌اکنون به عنوان مدیرعامل این تیم آلمانی ایفای نقش می‌کند، نسبت به موضوع توافق با بارسلونا بر سر انتقال روبرت لواندوفسکی، مهاجم ملی‌پوش لهستانی مونیخی‌ها به نیوکمپ واکنش نشان داده و در صحبت با رسانه‌ها مطالبی را بیان کرده که در ادامه می‌خوانید:

"دو ماه پیش ما نه پیشنهادی برای روبرت داشتیم و نه گزینه‌های دیگری را. در آن زمان دوست داشتم تمام این بحث‌ها تمام شود و دیگر پیگیری نشود؛ ولی از آن زمان وضعیت اساسا تغییر کرده است."

"در پایان، باشگاه بارسلونا مبلغی را پیشنهاد داد که فروش روبرت لواندوفسکی را برای ما کاملا معقول می‌کرد. علاوه بر این، اخیرا در بازار نقل و انتقالات بسیار موفق بوده‌ایم و یک بازیکن کاملا کلاس جهانی را برای خط حمله به نام سادیو مانه به خدمت گرفته‌ایم."

"بنابراین ما اکنون با اف سی بارسلونا به توافق رسیده‌ایم. با این حال، تا کنون فقط به صورت شفاهی؛ قرارداد هنوز در حال تعلیق است."

"وظیفه من این است که همیشه بهترین‌ها را برای اف سی بایرن به دست بیاورم. ما همیشه در صندلی رانندگی بودیم و همیشه از موضع قدرت عمل می‌کردیم و در پایان، احساس کردیم که بهتر است به روبرت اجازه خروج بدهیم. ما در اف سی بایرن، می‌توانیم خیلی خوب زندگی کنیم."

اولیور کان در مورد این‌که چرا نظرش را درباره اجازه خروج دادن به لواندوفسکی تغییر داده، گفت:

"چسبیدن به چیزی به دلیل لج‌بازی بیش از حد یا به دلیل نفع شخصی برای من بیشتر نشانه ضعف است. همیشه این مهم است که چه چیزی برای اف سی بایرن، باشگاه، تیم و هواداران بهتر است. من موضوعات را بر اساس آن ارزیابی می‌کنم."

"ما تیم بسیار خوبی داریم که کسب همه عناوین با آن امکان‌پذیر است. تا کنون بهترین تقویت ها را با سادیو مانه، رایان گراونبرخ و نوصیر مزرویی داشته‌ایم و انتقال روبرت لواندوفسکی به ما فضای بیشتری برای مانور می‌دهد."

آیا بایرن مونیخ جانشینی برای لواندوفسکی خواهد گرفت؟

"ما به طور مداوم بازار را زیر نظر داریم و اگر فرصتی پیش بیاید، آن‌جا خواهیم بود. همان‌طور که دوره نقل و انتقالات فعلی نشان می‌دهد، اف سی بایرن یک باشگاه بسیار جذاب برای بازیکنان برتر اروپا است."

"اما خط حمله ما فوق العاده است و یولیان ناگلزمان، مربی ما کارنامه بزرگی برای حفظ بازی هجومی ما در بالاترین سطح دارد. ما به خوبی می‌دانیم که با روبرت چه داشتیم، اما بازیکنان بزرگی در گذشته باشگاه بایرن مونیخ را ترک کردند و دنیای بایرن مونیخ بعد از آن از هم نپاشید."

9404