مقصد پدیده آسیایی رئال مادرید مشخص شد

مقصد پدیده آسیایی رئال مادرید مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - تاکفوسا کوبو بازیکن ژاپنی بدون حتی یک دقیقه حضور در بازیهای رسمی در مسیر ترک رئال مادرید قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، کوبو می توانست به اولین بازیکن آسیایی تاریخ باشگاه رئال مادرید در بازیهای رسمی تبدیل شود اما از سال 2018 که به رئال آمد، هرگز فرصت حضور در بازیهای رسمی را پیدا نکرد. کوبو در چهار سال اخیر قرضی به تیم هایی نظیر ویارئال، ختافه و مایورکا رفته بود و حالا در آستانه انتقال قطعی به سوسیه داد تا سال 2027 قرار دارد.

رئال مادرید در نظر دارد که 50 درصد از حق انتقال کوبو را با مبلغ بیش از پنج میلیون یورو به سوسیه داد بفروشد و البته بندی در قرارداد وی قرار بدهد که شانس بازگرداندن وی در سالهای آینده وجود داشته باشد. 

رئال در این تابستان اکثر قراردادهای بازیکنان خروجی را با 50 درصد حق انتقال بسته تا در صورت فروش انها در اینده بتواند درآمدزایی کند. این اتفاقی است که در مورد یوویچ نیز رخ داد که به صورت رایگان به فیورنتینا رفت اما نیمی از حق انتقالش همچنان در اختیار رئال مادرید باقی ماند. کوبو زمانی در آکادمی بارسلونا توپ می زد اما به علت تخلفاتی که در قراردادش وجود داشت، مجبور شد که به ژاپن برگردد اما در سن 18 سالگی به رئال مادرید ملحق شد ولی نتوانست هرگز در بازیهای رسمی برای این تیم بازی کند.

4125