بوفون می‌خواهد تا 55 سالگی فوتبال بازی کند؟

بوفون می‌خواهد تا 55 سالگی فوتبال بازی کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی بوفون سنگربان ایتالیایی و باسابقه پارما قراردادش را تا یک فصل دیگر تمدید کرد و می‌گوید که تا سن 55 سالگی می‌خواهد به بازی کردن ادامه دهد. 

به گزارش فوتبالی، جیانلوئیجی بوفون بدون شک یکی از بهترین دروازه‌بانان تاریخ به شمار می‌رود. او یکی از ارکان اصلی تیم مارچلو لیپی در فتح جام جهانی 2006 بود و حالا در سن 44 سالگی هیچ دلیلی برای آویختن کفش‌هایش نمی‌بیند. او پس از گذراندن نزدیک به دو دهه در یوونتوس، به پارما اولین باشگاه بازیگری‌اش بازگشت تا به این تیم برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایتالیا کمک کند. او در فصل گذشته 26 بار برای پارما به میدان رفت و حالا می‌گوید که همانند همیشه از فوتبال بازی کردن لذت می‌برد. 

به نقل از سایت گل، او در کنفرانس مطبوعاتی راجع به فصل 2022-23 به خبرنگاران گفت: "می‌توانم در 55 سالگی از فوتبال خداحافظی کنم. من 10 سال اول فوتبالم را در پارما گذراندم و 20 سال بعدش را در یوونتوس. در 10 سال گذشته خیلی به بازنشستگی فکر کرده‌ام، اما همیشه به راهم ادامه دادم. تجریبات بسیار خوبی کسب کردم و توانستم بیشتر با دنیای فوتبال آشنا شوم، اما مطمئن نیستم که بعد از بازنشستگی بخواهم چه کاری انجام دهم."

4416